8 dage over tid, ingen menstruation og 3 negative tests..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg skulle have haft menstruation sidste lørdag, så er pt 8 dage over tid. Og det er med en cyklus på 30 dage. Hvis man regner efter 28 dage er jeg 10 dage over. Men jeg har taget 3 tests på 3 forskellige dage og tidspunkter og de er tydeligt negative.
Nogen forslag til hvorfor min mens ikke er kommet? Har haft lidt blærebetændelse for nogle uger siden, kan det have nogen betydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Jeg skulle have haft menstruation sidste lørdag, så er pt 8 dage over tid. Og det er med en cyklus på 30 dage. Hvis man regner efter 28 dage er jeg 10 dage over. Men jeg har taget 3 tests på 3 forskellige dage og tidspunkter og de er tydeligt negative.
Nogen forslag til hvorfor min mens ikke er kommet? Har haft lidt blærebetændelse for nogle uger siden, kan det have nogen betydning?

Sidste gang jeg skulle have mens, gik der 43 dage før det kom (er ikke påbegyndt PB endnu) Jeg tænkte dog en del omjeg kunne være gravid og det tror jeg påvirkede det så meget at det ikke kom.. Jeg tog også 3 negative tests.

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Sidste gang jeg skulle have mens, gik der 43 dage før det kom (er ikke påbegyndt PB endnu) Jeg tænkte dog en del omjeg kunne være gravid og det tror jeg påvirkede det så meget at det ikke kom.. Jeg tog også 3 negative tests.

Okay, jeg "frygter" nemlig at være gravid, så det er måske derfor det ikke er kommet. Fordi jeg tænker for meget over det. Tak for dit svar

Anmeld

29. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Okay, jeg "frygter" nemlig at være gravid, så det er måske derfor det ikke er kommet. Fordi jeg tænker for meget over det. Tak for dit svar

Okay, ja det kan ligesåvel gøre at det ikke kommer, som når man brændende ønsker at være gravid..
Så tag den med ro og tænk på noget andet, mon dog ikke det så kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.