Tror i jeg kan skjule det til uge 12?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 4+3 og har naturligvis ingen mave endnu, altså ud over mit mavefedt... hehe. venter barn nr 2, og vi vil MEGET gerne vente med at fortælle det til efter NF-scanningen... jeg vejer for meget, så jeg har godt på maven i forvejen. jeg ved godt i ikke kan spå om hvor hurtigt maven vokser, men ud fra min mave nu, tror i så jeg kan skjule det til uge 12? første gang var jeg ikke så stor i uge 12.

jer andre 2. gangs hvor store var i, da i var i uge 12?? kunne i have skjult det?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

pemiro

Anonym skriver:

Jeg er i dag 4+3 og har naturligvis ingen mave endnu, altså ud over mit mavefedt... hehe. venter barn nr 2, og vi vil MEGET gerne vente med at fortælle det til efter NF-scanningen... jeg vejer for meget, så jeg har godt på maven i forvejen. jeg ved godt i ikke kan spå om hvor hurtigt maven vokser, men ud fra min mave nu, tror i så jeg kan skjule det til uge 12? første gang var jeg ikke så stor i uge 12.

jer andre 2. gangs hvor store var i, da i var i uge 12?? kunne i have skjult det?

Du ligner bestemt ikke en der vejer for meget
Jeg ved ikke om du kan skjule det, men ellers kan du vel købe et par smarte løse trøjer, så burde du næsten kunne skjule det, mon ikke?

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Du ligner bestemt ikke en der vejer for meget
Jeg ved ikke om du kan skjule det, men ellers kan du vel købe et par smarte løse trøjer, så burde du næsten kunne skjule det, mon ikke?

Jeg vejer 17 kg for meget jeg går i forvejen i løst tøj, fordi jeg ikke er stolt af mavsen, så derfor er det heller ikke mistænksomt for andre hvis tøjet bliver løst tænker jeg!

Anmeld

29. juli 2012

SanneJensen

Anonym skriver:

Med løse trøjer og kjoler kan du sikkert sagtens skjule det.

Anmeld

29. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Det er som du selv skriver, svært at spå om.

Men mon ikke du kan skjule det med et par tunika'er og andet ikke-tætsiddende tøj

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

love.laugh.live skriver:

Med løse trøjer og kjoler kan du sikkert sagtens skjule det.

Håber du har ret! Har en stor drøm om, at vi denne gang kan fortælle det på en fed måde efter scanningen, i stedte for den der "Ja, altså der kan jo nå at ske meget endnu, er jo ikke 12 uger henne"

Og velkommen til!

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Det er som du selv skriver, svært at spå om.

Men mon ikke du kan skjule det med et par tunika'er og andet ikke-tætsiddende tøj

Håber du har ret! Det kunne være fantastisk

Anmeld

29. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå..

Hvis det var mig, ville jeg også vente til deromkring..

Anmeld

29. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Hvis jeg kunne skjule det både fysisk og 'psykisk'

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå..

Hvis det var mig, ville jeg også vente til deromkring..

Første gang fortalte vi det i uge 7 efter en tryghedsscanning, men det er bare ikke det samme at kunne vise sådan en rund cirkel som ikke ligner noget, som at kunne vise et foto der faktisk ligner en baby Og så siger folk også bare hele tiden "intet er sikkert endnu før du er 12 uger henne"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.