Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa .. Nu har jeg været på siden i snart en månede tror jeg.. og nu syntes jeg at det var på tide at jeg skrev lidt om mig selv . så i kan lære mig lidt at kende .. og jeg kan lære jer at kendeJamen hvordan gør man dog det her bedst?? smilerJeg hedder Carina er 21 (22 til sommer) bor sammen med min kæreste i Hobro sammen med vores 2 alt for dejlig hunde Vi venter vores første barn til juli .. En dreng Og vi glæder os mere end noget andet .. Og jeg må indrømme at jeg syntes at tiden gik alt for langsom ... Men nu er der kun 12 uger tilbage .. og nu syntes jeg at den går meget hurtig .. Og alligevel er jeg noget så utolmodig .. Jaja typisk mig.I hverdagen går jeg hjemme .. da jeg er blevet sygmeldt pga at jeg har dårlig ryg, og jeg har en fiberspræning i min højre side, og smerterne kommer og går som det nu lige passer den.Min kæreste har eget firma .. så han har nok at se til i hverdagen.Men det var lidt om mig .. håber ikke at teksten blev alt for rodet Knus carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128