Nutrillett ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Moar2011

jeg har idag besluttet mig at prøve slanke midlet Nutrillett ! glæder mig til at komme igang med det fra imorgen

men nogen der har prøvet det? - hvad blev resultatet?

Hvordan brugte i det ? ...

kom gerne med erfaring og gode råd !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Mor1012

Storms-Mor skriver:

jeg har idag besluttet mig at prøve slanke midlet Nutrillett ! glæder mig til at komme igang med det fra imorgen

Hej

jeg begynder på nupo når jeg engang har født. men jeg vil ikke KUN leve af deet... Nupo er vist nok mere effektivt end nutrilett

Jeg vil starte med shake om morgenen + frugt formiddag, og så vil jeg spise nupo suppen til middag. shake kl 14 og evt en halv nupo bar derefter. og så alm aftensmad med familien

Anmeld

29. juli 2012

Zelinasmor

Storms-Mor skriver:

Vil bare sige at nutrilett er 100000 gange bedre end nupo i smagen. Det giver samme resultat. Den der feder en LILLE smule mere er allevo produkterne da de blandes op med mælk og ikke vand.

Anmeld

29. juli 2012

Moar2011

Emilieprinsessen skriver:

Hej

jeg begynder på nupo når jeg engang har født. men jeg vil ikke KUN leve af deet... Nupo er vist nok mere effektivt end nutrilett

Jeg vil starte med shake om morgenen + frugt formiddag, og så vil jeg spise nupo suppen til middag. shake kl 14 og evt en halv nupo bar derefter. og så alm aftensmad med familien

det lyder fornuftigt

men Nupo er bleven stemplet til at smage af H til ..
så derfor tog jeg det her og er sikker på det nok os skal give pote .. jeg har plan om bare at starte med at erstatte middagsmaden og så bare leve sundt ..
hvis jeg ikke kan overholde det sunde - jamen så må jeg tag nogen flere breve om dagen..

Anmeld

29. juli 2012

Mor1012

Storms-Mor skriver:

det lyder fornuftigt

men Nupo er bleven stemplet til at smage af H til ..
så derfor tog jeg det her og er sikker på det nok os skal give pote .. jeg har plan om bare at starte med at erstatte middagsmaden og så bare leve sundt ..
hvis jeg ikke kan overholde det sunde - jamen så må jeg tag nogen flere breve om dagen..

lyder også rigtig fint, tror bare der går lang tid hvis du kun erstatter 1 måltid. måske du kunne tage en shake og frugt morgen og evt nutrilett suppe eller noget nutrilett paste til middag. og udover det leve sundt og nyde aftensmaden med familien <3

Anmeld

29. juli 2012

Moar2011

Emilieprinsessen skriver:

lyder også rigtig fint, tror bare der går lang tid hvis du kun erstatter 1 måltid. måske du kunne tage en shake og frugt morgen og evt nutrilett suppe eller noget nutrilett paste til middag. og udover det leve sundt og nyde aftensmaden med familien <3

det lyder bare dyrt at man erstatter så mange måltider hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.