Hej alle sammen 
ja som overskriften lyder så føler jeg mig lige nu meget alene
Har termin om en uge og min mand og jeg er lige gået fra hinanden. Det hele virker så uvirkeligt.
Havde aldrig troet jeg ville komme til at stå i sådan en situation en uge før min termin.
Men nu ved jeg ikke hvad der venter mig forude alle de drømme og forventninger man havde til det nye liv som familie skal nu smides væk og man skal til at danne sig nye forventninger og lige pludselig forholde sig til alt på en helt anden måde.
Men ud over alt det er jeg bange for han ikke kommer med til fødslen og har ikke andre jeg har lyst til at have med hverken familie eller en veninde, det vil så sige jeg skal føde alene
hvilket gør mig utryg.. kan slet ikke forholde mig til at jeg kan føde hverdag nu og ikke ved om det er noget jeg skal klare alene eller om jeg kan regne med hans støtte selvom vi ikke er sammen mere.
desværre sagde han selv den dag vi gik fra hinanden at han ikke ville med og siden den dag har vi ikke haft nogen kontakt.
ja der kom vidst ikke nogle spørgsmål tror bare jeg lige skulle ud med noget af alt det her da jeg som sagt står lidt alene lige nu:s
Anmeld