Når man ikke kan mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvad gør man så?

.. Vores dreng på 10 måneder har ikke sovet ordentligt i 3 måneder, og jeg får max 2 timers søvn i træk.

Grunden er at jeg ammer om natten, og det er blevet en dårlig vane for ham. Ja, og det skal han vænnes af med, oven i det er han forstoppet hele tiden. 

Vi har snakket med en SP, og hun siger at vi ikke må afvænne ham så længe der er tænder i udbrud, for så får vi ikke noget ud af det, og han har 3 tænder på vej!

Jeg er træt, jeg føler mig som en zombie, jeg føler jeg ser tåget, jeg har fået denne sitren i mit ene øje, jeg er sur hele tiden, og har lyst til at græde hele tiden Vores familie bor 120 km væk fra os, og de har ikke tid til at hjælpe en enkelt nat. 

Vores dreng er også hele tiden træt, når han har været vågen i en time begynder han at gnide øjne og gabe. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre, har allermest lyst til at sælge vores søn  Så vi kan få sovet lidt mere herhjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor bor du henne? Jeg vil gerne tilbyde at tage ham en time eller to mens du sover

Og jeg ved godt at det lyder mærkeligt, at en fremmed tilbyder det. Men det er heller ikke fedt at være i kæmpe søvnunderskud

Anmeld

29. juli 2012

2721

Jeg vil også gerne tilbyde min hjælp, hvis du bor tæt på mig
Stort stort knus

Anmeld

29. juli 2012

modesty

Tja... Min dreng havde også opvågninger hver 1,5-2 time i næsten 5 mdr. indtil vi afvænnede ham fra natamning (jeg havde konsekvent kun ammet ham én gang om natten i et par måneder, så det var rimelig nemt at trappe den ene amning væk). Det blev lidt bedre - nu kan jeg på en god nat få 5 timer i streg.

Men det er simpelthen så hårdt. Jeg føler med dig.

Jeg forstår ikke helt det SP'en siger med at I ikke får noget ud af det når der er tænder på vej. Hvorfor skulle I ikke det? Men altså, det tager vel kun et par dage for tænderne at komme? Det gør det i hvert fald her.

Har I prøvet med børnepanodil hvis det drejer sig om at han har ondt/feber?

M.h.t. forstoppelsen, så prøv at droppe al stivelse fra hans kost (kartofler, brød, ris, pasta) og giv ham masser af grønt og vand. Det hjalp her.

Anmeld

29. juli 2012

L&V

Anonym skriver:

Hvad gør man så?

.. Vores dreng på 10 måneder har ikke sovet ordentligt i 3 måneder, og jeg får max 2 timers søvn i træk.

Grunden er at jeg ammer om natten, og det er blevet en dårlig vane for ham. Ja, og det skal han vænnes af med, oven i det er han forstoppet hele tiden. 

Vi har snakket med en SP, og hun siger at vi ikke må afvænne ham så længe der er tænder i udbrud, for så får vi ikke noget ud af det, og han har 3 tænder på vej!

Jeg er træt, jeg føler mig som en zombie, jeg føler jeg ser tåget, jeg har fået denne sitren i mit ene øje, jeg er sur hele tiden, og har lyst til at græde hele tiden Vores familie bor 120 km væk fra os, og de har ikke tid til at hjælpe en enkelt nat. 

Vores dreng er også hele tiden træt, når han har været vågen i en time begynder han at gnide øjne og gabe. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre, har allermest lyst til at sælge vores søn  Så vi kan få sovet lidt mere herhjemme..

Jeg tror jeg ville stoppe amningen på trods af hva din sp siger der kommer jo ligesom tænder fra nu af og indtil de alle er der og så længe kan du jo ikke vente med at sove

Og som du selv siger så er det en hygge ting og ikke et behov.. Du har ikke mulighed for at din mor eller lignende ku komme på "ferie" i et par dage så du ku få hvilet og derefter trappe ud af amningen så i alle ku få sovet for det der er da ikke holdbart for nogle af jer

Anmeld

29. juli 2012

Tulle28

Vi tog en kold tyrker med natamningen da vores datter var 10,5 mdr. Huun havde netop fået lagt dræn, så jeg var SIKKER på at det ikke var af smerte hun vågnede. Har I fået tjekket hans ører?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.