hjælp til brunch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.646 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

liwsmor

hej skønne mennesker

så skal jeg holde brunch til min fødselsdag, og der skal vær pandekager, rør æg, bacon og mange andre ting - men det der mit problem er hvor længe før kan jeg lave pandekagerne ? røræg ? bacon ? 

håber virkelig nogen der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

katrine26

du kan godt lave pandekager et stykke tid før, og så bare lige lune dem i ovnen, vis du laver baconen i mikro så tager det ik lang tid og æggesnask tager ik mange min på panden.

Katrine26

Anmeld

29. juli 2012

liwsmor

katrine26 skriver:

du kan godt lave pandekager et stykke tid før, og så bare lige lune dem i ovnen, vis du laver baconen i mikro så tager det ik lang tid og æggesnask tager ik mange min på panden.

Katrine26

ja så skal jeg bar fryse dem ned el. ? 

ja det er rigtigt, men bacon bliver lavet i ovnen for så kommer meget af fedten væk - og røræg er der mange jeg skal lave lidt, men må bar lave det på dagen

Anmeld

29. juli 2012

bobbles

liwsmor skriver:

hej skønne mennesker

så skal jeg holde brunch til min fødselsdag, og der skal vær pandekager, rør æg, bacon og mange andre ting - men det der mit problem er hvor længe før kan jeg lave pandekagerne ? røræg ? bacon ? 

håber virkelig nogen der kan hjælpe mig

Jeg skal selv lave brunch fødselsdag for min yngste datter og vi steger pandekager bacon mm. Dagen før

Anmeld

29. juli 2012

liwsmor

Frøken Christiansen skriver:

Jeg skal selv lave brunch fødselsdag for min yngste datter og vi steger pandekager bacon mm. Dagen før

super, og så varmer du bar pandekagerne inden ?

Anmeld

29. juli 2012

bobbles

liwsmor skriver:

super, og så varmer du bar pandekagerne inden ?

jep  får når ikke at lave det hele om morgenen da jeg også har to børn der render rundt om benene på den

Anmeld

29. juli 2012

Nea85

liwsmor skriver:

ja så skal jeg bar fryse dem ned el. ? 

ja det er rigtigt, men bacon bliver lavet i ovnen for så kommer meget af fedten væk - og røræg er der mange jeg skal lave lidt, men må bar lave det på dagen

Du kan stege bacon i ovnen dagen før og genvarme det i mikroen på dagen - det gjorde vi på den café jeg arbejdede på
Røræg vil jeg mene du skal lave på dagen, men pandekagerne kan du også sagtens lave før og putte i fryseren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.