nogen fra amager/kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

MorTil2<3

Hej tøser..

Har ryddet gevaldigt op i min vennekreds da der desværre ikke var meget at samle på efter jeg har fået børn...

søger derfor nogle nye veninder, som bor i nærheden af mig

Jeg er selv 22 år, bor sammen med min kæreste og vores 2 drenge på 2 år og en på 9 mdr, i Kastrup. Min barsel er snart slut, og så skal jeg i gang med fitnessinstruktøruddannelsen

Jeg søger veninder til alt, opleve noget med og uden børn, med og uden kærester. Det hele :-)

Skriv endelig hvis du selv har brug for nogle betydningsfulde mennesker i dit liv, så er jeg i hvert fald klar på at gøre mit bedste som godt venindemateriale hihih

Knus Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

M&N

Opper den lige for dig 

Anmeld

2. august 2012

MorTilEn2013Dreng

MorTil2<3 skriver:

Hej tøser..

Har ryddet gevaldigt op i min vennekreds da der desværre ikke var meget at samle på efter jeg har fået børn...

søger derfor nogle nye veninder, som bor i nærheden af mig

Jeg er selv 22 år, bor sammen med min kæreste og vores 2 drenge på 2 år og en på 9 mdr, i Kastrup. Min barsel er snart slut, og så skal jeg i gang med fitnessinstruktøruddannelsen

Jeg søger veninder til alt, opleve noget med og uden børn, med og uden kærester. Det hele :-)

Skriv endelig hvis du selv har brug for nogle betydningsfulde mennesker i dit liv, så er jeg i hvert fald klar på at gøre mit bedste som godt venindemateriale hihih

Knus Anna

Jeg bor i Ballerup har hverken børn eller kæreste men altid frisk på at lærer nye og kende.. Igang med hf med henblik på at læse videre til jordemoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.