Kom det insekt/dyr fra mit øre??? Bvdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Ayasmor

Man hører jo af og til om det, men blev stadig noget kun overrasket da jeg for kort tid siden lige ville redde sengen ( ja ja det er vel søndag ikke). På lagnet oppe imellem de to hovedpuder bemærker jeg så en udtværet plet som bestemt ikke var der igår aftes. Ved et nærmere kig lignede det lidt udtværet blod. Meget tæt på denne plet finder jeg sørme også et helt sammenkrøllet dyr/insekt af en eller anden art som er delvist tildækket af noget der kunne ligne ørevoks. Pga. at det var så sammenkrøllet og med lidt voks på, var det svært at se helt præcist hvad det var, måske en edderkop. Men tydeligt var det ihvertfald at "det" er kommet fra enten min eller min kærestes øre i løbet af natten. Bvdr hvor jeg synes tanken om et dyr i mine øre er vammel. Tror jeg for eftertiden sover med vat i ørene, eller med ørevarmer på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

TeamRocket

Eiiiiiw! Hvor ubehageligt! Men bestemt muligt. Ad, det er bare sådan noget man ikke gider opleve!! Jeg er vågnet op engang med et edderkoppeben i munden.. HVOR FUCK ER RESTEN SÅ? ad ad ad!

Anmeld

29. juli 2012

Ayasmor

TeamRocket skriver:

Eiiiiiw! Hvor ubehageligt! Men bestemt muligt. Ad, det er bare sådan noget man ikke gider opleve!! Jeg er vågnet op engang med et edderkoppeben i munden.. HVOR FUCK ER RESTEN SÅ? ad ad ad!

Ej, fy da føj, sikke da også en klam oplevelse. Jeg er rimelig angst for edderkopper, så tanken om at det muligvis var en edderkop i MIT øre er næsten ikke til at klare.. Så sengetøj blev skiftet, og dyret smidt ud. Vil nok i sidste ende ikke helt vide hvad det var. Overbeviser også mig selv lidt om at det helt klart kom fra min kærestes øre...

Anmeld

29. juli 2012

4kløver

Har en bekendt der fortalte at der engang var en edderkop der havde lagt æg i hendes øre.

Anmeld

29. juli 2012

Ayasmor

4kløver skriver:

Har en bekendt der fortalte at der engang var en edderkop der havde lagt æg i hendes øre.

ej fy... bliver helt paranoid nu

Anmeld

29. juli 2012

missie20

Ayasmor skriver:

ej fy... bliver helt paranoid nu

Så tør jeg ikke fortælle dig, da jeg var en 12 år ca. lå jeg i haven på en drømmeseng og solede mig om sommeren.
Blundende lidt hen og vågnede ved jeg kunne mærke og hører noget der blafrede inde i mit øre.
Totalt i panik løb jeg ind til min mor i huset og råbte til hende hun skulle hjælpe mig. Det var forfærdeligt rent ud sagt.
Heldigvis havde min mor nogle øredråber liggende, fra da jeg havde haft mellemøresbetændelse.
Så min mor dryppede mit øre og ud kom en lille bille med vinger, jeg var så forfærdet, kunne slet ikke have det ved tanken.
Så nu tør jeg slet ikke sole mig på en drømmeseng mere.

Anmeld

29. juli 2012

Guldimaven

Føj.  Jeg vågnede også ved at jeg blev bidt af en edderkop på mit ben.. Eller det gjorde ondt på mit ben, så løftede jeg dynen og lyste med min mobil.. Og der sad en kæmpe edderkop!

Anmeld

29. juli 2012

Muhmi

TeamRocket skriver:

Hehe, det har jeg også prøvet og vågnede endda af en forfærdelig drøm som handlede om en stor edderkop som jeg skulle spise..... Ret forfærdeligt så ligepludselig at vågne op med en knasende fornemmelse i munden og et ben i mundvigen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.