Barselsgave.. hjælp :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

MissTas

hej piger..

sagen er den at min bror og svigerinde venter sig til september og jeg er ved at lave barselsgave.. ide fra en anden herinde med at lave en kage af bleer med en masse tilbehør på som pynt

men de kender ikke kønnet før den lille kommer til verden og jeg sys bare det er SÅ kedeligt at lave den i neutrale farver :/ ..

de har en datter i forvejen og deres nuværende graviditet er helt anderledes og hendes mave sidder fuldstændig anderledes end den gjorde med deres datter.. de tror selv det blir en dreng.. hvad tror i ? ville i tage chancen og lave dåbsgaven i drengefarver ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ville jeg ik ture!! 

Mine graviditer har været totalt forskellige og vi jokkede med at nr da måtte være en dreng. Men har altså 2 piger!! Vh stine

Anmeld

29. juli 2012

MissTas

StineW79 skriver:

Det ville jeg ik ture!! 

Mine graviditer har været totalt forskellige og vi jokkede med at nr da måtte være en dreng. Men har altså 2 piger!! Vh stine

ja okay.. :/ hmm.. kan være man blir nødt til at lave i neutral så ØV

Anmeld

29. juli 2012

StineW79

MissTas skriver:

ja okay.. :/ hmm.. kan være man blir nødt til at lave i neutral så ØV

Hva vil du sætte på " kagen" ud over bleer?? Jeg tænker nemlig at hvis du selv laver tingene, ka det jo sagtens laves i farver, som passer til begge køn. Feks hvis du selv ka sy osv... Vh stine

Anmeld

29. juli 2012

MissTas

StineW79 skriver:

Hva vil du sætte på " kagen" ud over bleer?? Jeg tænker nemlig at hvis du selv laver tingene, ka det jo sagtens laves i farver, som passer til begge køn. Feks hvis du selv ka sy osv... Vh stine

jamen det er en rangle, bodyer, strømper og sådan .. og så en eller anden bamse på toppen .. og så rundt om hver kreds ble.. laver den i tre lag, der skal så være silkebånd rundt om.. sys bar ideen er langt federe en grøn og blå eller pink og lilla fx i stedet for hvid, brun, gul og sådan :/

Anmeld

29. juli 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

jamen det er en rangle, bodyer, strømper og sådan .. og så en eller anden bamse på toppen .. og så rundt om hver kreds ble.. laver den i tre lag, der skal så være silkebånd rundt om.. sys bar ideen er langt federe en grøn og blå eller pink og lilla fx i stedet for hvid, brun, gul og sådan :/

Du kunne bruge hvide stofbleer og så pynte med grøn rød gul og blå så kan den vel godt bruge til både pige og dreng. Når nu den ikke kan blive lyserød/lilla eller Blå/lyseblå.

Bliver spændene hvad de får

Anmeld

29. juli 2012

MissTas

sommerbarn<3 skriver:

Du kunne bruge hvide stofbleer og så pynte med grøn rød gul og blå så kan den vel godt bruge til både pige og dreng. Når nu den ikke kan blive lyserød/lilla eller Blå/lyseblå.

Bliver spændene hvad de får

det er mere bodyer, strømper og sådan.. det gider jeg ikke købe i hvid eller brun :/ .. der er så mange friske klare grønne, blå, pink og lilla farver.. for lige så snart babyen kommer ud kommer han/hun jo ikke til at gå ret meget i neutrale farver.. så er det jo klart de vil have farver på.. ved ikke om jeg bare skal satse på drengefarver og blir det så en pige, så må jeg ændre pynten på kagen..

Anmeld

29. juli 2012

StineW79

Syntes da sagtens at du ka bruge grøn, lilla og feks gul til både drenge og piger!! 

Ja de "kager" er bare super fine!! Vh stine

Anmeld

29. juli 2012

Dot D

du kan da lave den i grønne og gule farver, det kan bruges til begge køn

Anmeld

29. juli 2012

Karla

Ellers kan du se, om ikke du kan finde noget i orange. Det er en god farve, som passer til begge køn Den er lidt mere "pang" end gul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.