De små synger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.051 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Rikkeas

Jeg har længe ønsket mig De Små Synger - endelig fik jeg den, og NU skulle der sørmer synges.. 

Menmenmen.. Jeg har glemt rigtig mange af sangteksterne Kan måske huske første linie, hvordan den skal synges, men resten er simpelthen væk.

Hvad gør man ved sådan noget? :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

FamilenStorm

Rikkeas skriver:

Jeg har længe ønsket mig De Små Synger - endelig fik jeg den, og NU skulle der sørmer synges.. 

Menmenmen.. Jeg har glemt rigtig mange af sangteksterne Kan måske huske første linie, hvordan den skal synges, men resten er simpelthen væk.

Hvad gør man ved sådan noget? :p

Hihi jeg havde samme problem.. Fik dog cd'en med også, det hjalp lidt på der.. Ellers plejer jeg at prøve at finde dem på youtube og så lige høre dem der :-)

Anmeld

29. juli 2012

emsaroto

Der er jo en CD til  

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

FamilenStorm skriver:

Hihi jeg havde samme problem.. Fik dog cd'en med også, det hjalp lidt på der.. Ellers plejer jeg at prøve at finde dem på youtube og så lige høre dem der :-)

Arrrh.. Cd... og youtube.. Det havde jeg slet ikke tænkt på :p

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

emsaroto skriver:

Der er jo en CD til  

Dén må jeg eje!

Anmeld

29. juli 2012

Kløver

Vi har både cd og sangbog, bruger dog mest cd, vores søn er rigtig glad for musikcder, åh abe boksen er især hit her

Anmeld

29. juli 2012

MortilElias2010

Det kor de bruger på De små synger, er skingrende og svært at høre hvad de synger - dog er det dejlige sange. Men CDen er vi gået væk fra og Elias vil hellere høre alle de sange vi har købt på Itunes istedet og brændt en cd med, med meget bedre sangstemmer hvor sangene er forståelig og syng-med-bare

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

Maja84 skriver:

Vi har både cd og sangbog, bruger dog mest cd, vores søn er rigtig glad for musikcder, åh abe boksen er især hit her

Må se at skaffe den

Anmeld

29. juli 2012

Rikkeas

MortilElias2010 skriver:

Det kor de bruger på De små synger, er skingrende og svært at høre hvad de synger - dog er det dejlige sange. Men CDen er vi gået væk fra og Elias vil hellere høre alle de sange vi har købt på Itunes istedet og brændt en cd med, med meget bedre sangstemmer hvor sangene er forståelig og syng-med-bare

Ja okay Jeg bruger ikke Itunes Så ved ikke hhelt hvad det går ud på 

Anmeld

29. juli 2012

FamilenStorm

Rikkeas skriver:

Dén må jeg eje!

Find hellere nogle andre børne cd'er med sangene på... FOr den fra de små synger, synger de ikke hele sangen, plus det er drengekoret der synger, så den kan godt blive liiiiidt trættende i længden at høre på... Vi høre den stort set aldrig... Men Åh abe boksen, og Hej for dig mener jeg, der er de fleste børne sange på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.