Naia´s første styrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

SaNiNa

Naia tog lige turen ned at trappen i går...

Jeg skulle i kælderen med vasketøj som så tit før mens hun sidder og leger.

Men da jeg kommer ned i kælderen er den fuld med vand så må jo igang med at få det væk, svigerforældrene kommer også ned.

Nicklas leger med naia oven på regner jeg jo med men lige pludselig kan jeg høre ham på trappen men regner jo med at har lukket døren til katten og naia, men nej nej 2 sek efter høre vi bare nogle bump men regner med det er nicklas som leger med hunden og så kommer skriget.

Det var så Naia så nu har hun en kæmpe blåt mærke med 4 skoldkopper oven i det ser rigtig drabeligt ud.

Heldigvis er der ikke sket mere med hende, men nu ved vi jo vi ikke kan stole helt på lillebror.

så nu skal vi have købt et ekstra gitter. for skal være alene hjemme med de fra mandag-torsdag den næste månede.

en mors væreste marridt, men ved jo også det ikke altid kan undgås de får nok knubs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Naia tog lige turen ned at trappen i går...

Jeg skulle i kælderen med vasketøj som så tit før mens hun sidder og leger.

Men da jeg kommer ned i kælderen er den fuld med vand så må jo igang med at få det væk, svigerforældrene kommer også ned.

Nicklas leger med naia oven på regner jeg jo med men lige pludselig kan jeg høre ham på trappen men regner jo med at har lukket døren til katten og naia, men nej nej 2 sek efter høre vi bare nogle bump men regner med det er nicklas som leger med hunden og så kommer skriget.

Det var så Naia så nu har hun en kæmpe blåt mærke med 4 skoldkopper oven i det ser rigtig drabeligt ud.

Heldigvis er der ikke sket mere med hende, men nu ved vi jo vi ikke kan stole helt på lillebror.

så nu skal vi have købt et ekstra gitter. for skal være alene hjemme med de fra mandag-torsdag den næste månede.

en mors væreste marridt, men ved jo også det ikke altid kan undgås de får nok knubs

uh det lyder ikke rart, det er bare min største frygt.. Men godt der ikke skete noget med det lille pus

Anmeld

31. juli 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

uh det lyder ikke rart, det er bare min største frygt.. Men godt der ikke skete noget med det lille pus

Vil siger at jeg reagere mere stille med Naia ind med Nicklas i den alder.

Nu ved jeg at der virkelig skal meget til før de går i stykker.

Men var selvfølgelig ked af jeg ikke holde bedre øje med hende, samtidig med vi knoklede med at vandet ikke gik i strømmen

Anmeld

31. juli 2012

Frk.S

Årh, det stakkels lille pus. Godt der ikke skete mere med hende. 

Anmeld

31. juli 2012

SaNiNa

Frk.S skriver:

Årh, det stakkels lille pus. Godt der ikke skete mere med hende. 

Ja hun var rigtig ked af det og sikke et blåmærke hun har fået i panden efter 8 trin.

Men hun virker ikke plaget af det og hun er ikke blevet bange for trappen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.