TeamRocket skriver:
Min mand knækkede sin ene fortand på jobbet i nat. Ej men han er så pisse uheldig, hvor tit har jeg ikke bedt ham få de tænder forsikret?! Det er samme tand som han mistede ved et styrt for ogle år siden så den er af plastik. Hvad, nogle erfaringer med hvor dyrt det bliver? Og hvor hurtigt det kan blive lavet? Jeg kan slet ikke holde ud at se på ham, han ligner dannys far fra jul på vesterbro-typen

Plastik er det billigste(men holder ikke lige så godt som porcelæn) og den burde du kunne få(en hel tand lavet) for ca. 1000-1500 max.
Jeg har som barn mistet begge fortænder og de er gået i stykker gang på gang. Så jeg har som voksen valgt at få porcelænsfacader og de er virkelig flotte! Jeg har givet ca. 10.000 kr for to. De er lavet hos en dygtig Tandtekniker og dygtig tandlæge. Det er meget vigtigt. Og så valgte jeg nogle, hvor de er hvide hele vejen ind og ikke dem med sort metal indeni.
Jeg betalte noget af beløbet med det samme og afdragede resten, som jeg er færdig med selvfølgelig 
Men uanset hvad, så tjek forsikringen om den dækker og ellers vil jeg anbefale jer at få lavet flere prisoverslag fra div. tandlæger
Anmeld