Gravid trods mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Er der nogle af jer her inde, det har været gravide og har haft mens. 

Hvordan opdagede i graviditeten ?

Jeg har lige haft mens, den er overstået. Men har lidt forskellige graviditets symptomer. Faktisk så mange, at jeg overvejer om jeg skal tage en test.

Prøvede med en ÆL test, har jeg læst flere her inde der har prøvet. Jeg havde ingen g test liggende. Men ÆL testen var næsten positiv, og det er ikke ÆL tid nu. 

Bør jeg teste rigtigt ?

Jeg har ikke prøvet det, men min venindes mor havde sin mens i 3 måneder, da hun blev gravid med hende, så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men min venindes mor havde sin mens i 3 måneder, da hun blev gravid med hende, så det kan sagtens lade sig gøre

Det er simpelthen for vildt. Må hvis hellere få testet for en sikkerhedsskyld. 

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu er det så som om at jeg har fået mens igen. Dvs. brunt udflåd. 

Har haft mens agtige smerter der trak om i ryggen i dag. 

Anmeld

29. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Er der nogle af jer her inde, det har været gravide og har haft mens. 

Hvordan opdagede i graviditeten ?

Jeg har lige haft mens, den er overstået. Men har lidt forskellige graviditets symptomer. Faktisk så mange, at jeg overvejer om jeg skal tage en test.

Prøvede med en ÆL test, har jeg læst flere her inde der har prøvet. Jeg havde ingen g test liggende. Men ÆL testen var næsten positiv, og det er ikke ÆL tid nu. 

Bør jeg teste rigtigt ?

Jeg kunne først teste positiv i uge 8 havde en mens i mellemtiden, jeg vidste det bare

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jeg kunne først teste positiv i uge 8 havde en mens i mellemtiden, jeg vidste det bare

Hvordan vidste du det ?

Anmeld

29. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hvordan vidste du det ?

Det var i fornemmelse Og så tænkte jeg at det var mærkeligt at jeg havde haft mens som normalt, næste gang udeblev den og så kom den igen, så det var vel enlig bare håb og held

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Det var i fornemmelse Og så tænkte jeg at det var mærkeligt at jeg havde haft mens som normalt, næste gang udeblev den og så kom den igen, så det var vel enlig bare håb og held

Sagde til en kollega igår, at hvis det ikke var fordi jeg lige havde haft mens, så ville jeg tro jeg var gravid. Så kom jeg pludselig til at tænke lidt over det. 

Anmeld

29. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Sagde til en kollega igår, at hvis det ikke var fordi jeg lige havde haft mens, så ville jeg tro jeg var gravid. Så kom jeg pludselig til at tænke lidt over det. 

Det er jo også forholdsvis sjældent

Men jeg sidder med samme følelse nu som dengang..... 

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Det er jo også forholdsvis sjældent

Men jeg sidder med samme følelse nu som dengang..... 

Det er heller ikke fordi jeg satser på det eller regner med det. Men tror jeg er nødt til at teste for at få helt ro. 

Så bliver det jo spændende om du får ret igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.