tysk hjemmeside

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Missq4 skriver:

jeg bor i århus men det er mere tallerken og bakke jeg syntes var super sødt så det skal helts være sammen med de to ting

men syntes bare det er underligt at der er afbilledet af det men går man ind og kigger er det der ikke

Kan være de har haft det men ikke har det længere?  

Jeg kan godt kigge i Babywalz næste gang jeg går forbi. Men ellers skriv til dem der har billedet på sitet, og spørg om det er noget de kan skaffe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

TNBC

Missq4 skriver:

der var en der gerne ville ha hjælp til noget med en barne vogn fra tyskland og en anden linkede en hjemmeside som jeg kom til at gå ind og kigge på og faldte for et spise sæt som en lille pige sider med på forsiden men jeg kan bare ikke finde det er der nogen der måske kan hjælpe ?

det her er siden

http://www.babyartikel.de/produkt/kombikinderwagen/esprit_nevada_4_s_san_francisco_kollektion_2012?utm_source=idealo&utm_medium=cpc&utm_term=esprit_nevada_4_s_san_francisco

og det her er spisesætte hvis der er nogen der har set det her hjemme eller på en dansk side er det også helt fint

de saelger ikke den model eller lignende i Danmark

Anmeld

30. juli 2012

Missq4

Flowers skriver:

Her er et link til et katalog, der måske kan hjælpe, hvis du bladrer et par sider, kommer sættet frem. http://www.beaba.com/telechargements/catalogue/2-REPAS_2010_FR_ESP_P.pdf

mange tak der var det jo i men hvor kommer det katalog fra ?

Anmeld

31. juli 2012

Flowers

Missq4 skriver:

mange tak der var det jo i men hvor kommer det katalog fra ?

Fandt det der på beaba.com, så må være et katalog over deres produkter, og altså ikke en speciel butik

Anmeld

2. august 2012

Missq4

Flowers skriver:

Fandt det der på beaba.com, så må være et katalog over deres produkter, og altså ikke en speciel butik

okay tak så må jeg prøve at kontakte dem og høre hvem der forhandler tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.