Min datter tog i dag 2 uger afsted til Spanien med sin far.
Han kom for at hente hende i går. Jeg vidste naturligvis godt de skulle til Spanien, men vi har ikke talt om det, så jeg har kun hørt det fra hende selv. Jeg havde pakket en kuffert til hende, med en masse sommertøj, og så synes jeg egentlig at jeg havde gjort mit. Da han så kommer for at hente hende, siger han "Ja og så skal jeg også lige have hendes pas" - jeg kigger helt forskrækket på ham og siger at jeg faktisk ikke ved hvor hendes pas er, og om det overhovedet stadig er gyldigt (ja jeg havde ikke lige tænkt på at hun skulle bruge pas, og han havde ikke sagt noget). Jeg fandt langt om længe hendes pas og det var heldigvis ikke udløbet, men hendes far var noget utilfreds over at jeg ikke havde det klar.... Men ærlig talt, så kunne han da have ringet eller skrevet og sagt at han skulle bruge et pas til hende....
Hun havde i går problemer med sin arm, den hævede pludselig ret meget op, hun havde ikke slået den, så vi blev enige om at det nok var et insektstik. Jeg sagde så til hendes far, at han nok lige skulle holde øje med den arm, og evt. købe nogle antihistaminer på apoteket (har hun fået før mod et insektstik). Ja ja sagde han bare.
Jeg talte med hende i morges, hvor de var på vej over den dansk/tyske grænse, og der var hendes arm hævet mere op, men hendes far havde ikke gjort yderligere ved det...
Åhh hvorfor lever nogle mænd bare i en helt anden verden??? Jeg forstår det ikke!
Jeg glæder mig usigeligt meget til at få min datter hjem om 14 dage!!!!
Anmeld