Hjælp - iCloud/iPhone!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
31 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Pige2009

Jeg har været så dum, at jeg i et kort øjebliks kådhed på min ferie er kommet til at slette en SMS-korrespondance med en af mine kontakter, hvilket jeg inderligt begræder! Kan denne korrespondance gendannes via iCloud!? 

Please HELP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Pige2009

Hjælp mig!!

Anmeld

28. juli 2012

JulieE

Baagøe skriver:

Hjælp mig!!

Min mand, som har en del forstand på det sjov, iger umiddelbart nej... men det kommer vist lidt an på om det er via Imessage, om det er til en e-mail adr og hvordan din Cloud er sat op 

Anmeld

28. juli 2012

Pige2009

Min mand, som har en del forstand på det sjov, iger umiddelbart nej... men det kommer vist lidt an på om det er via Imessage, om det er til en e-mail adr og hvordan din Cloud er sat op 

Nogle er fra iMessage men de første fra almindelig SMS inden vi begge fik iPhone Hvordan skal iCloud være sat op, hvis de skulle kunne genskabes? Det er ikke til email, men korrespondance mellem to mobiler...

Anmeld

28. juli 2012

JulieE

Baagøe skriver:

Nogle er fra iMessage men de første fra almindelig SMS inden vi begge fik iPhone Hvordan skal iCloud være sat op, hvis de skulle kunne genskabes?

Som jeg forstod det... Hvis du har slået E-post til og korrenspondancen er via e-mail adr kan den ligge på clouden  

Anmeld

28. juli 2012

Pige2009

JulieE skriver:

Som jeg forstod det... Hvis du har slået E-post til og korrenspondancen er via e-mail adr kan den ligge på clouden  

Øv bøv. Da det er via mobilernes numre, er det ikke muligt Men mange tak for hjælpen... Kan man skrive via email fra et mobilkunder til et andet?

Anmeld

28. juli 2012

JulieE

Baagøe skriver:

Øv bøv. Da det er via mobilernes numre, er det ikke muligt Men mange tak for hjælpen... Kan man skrive via email fra et mobilkunder til et andet?

Øv... Hvor træls!! 

Hvis man har et apple ID, kan man opsætte sit IOS 5 device så man kan skrive imessage via e-mail adr. Mine børn har hver deres Ipod touch og det kan"SMS (med Imessage) til vores Iphones 

Anmeld

28. juli 2012

Pige2009

Øv... Hvor træls!! 

Hvis man har et apple ID, kan man opsætte sit IOS 5 device så man kan skrive imessage via e-mail adr. Mine børn har hver deres Ipod touch og det kan"SMS (med Imessage) til vores Iphones 

Smart. Har iOS5, så det må jeg lige gøre... Prøver lige Skal man gøre det i iTunes eller hvordan?

Anmeld

28. juli 2012

JulieE

Baagøe skriver:

Smart. Har iOS5, så det må jeg lige gøre... Prøver lige Skal man gøre det i iTunes eller hvordan?

Nej... under indstillinger på din telefon. Under beskeder er der en der hedder "modtag på" Her kan du tilføje e-mail adr 

Anmeld

28. juli 2012

Pige2009

JulieE skriver:

Nej... under indstillinger på din telefon. Under beskeder er der en der hedder "modtag på" Her kan du tilføje e-mail adr 

Er det den der hedder caller ID?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.