Håber på lidt hjælp - SU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Maise86

Jeg er blevet enlig tilbage i juni måned og har hos kommunen søgt det ordinære og ekstra ordinære børnetilskud (eller hvad pokker det hedder) og hår også fået det og også udbetalt i juli måned.

Har i samme omgang søgt SU som enlig forsørger og på min.su står der at ansøgningen er behandlet. Fint nok tænker jeg.

Så går jeg ind og kigger i planen for hvad jeg får udbetalt og der står jeg får det samme udbetalt som jeg hele tiden har gjort - som IKKE enlig?

Hvad pokker er gået galt?

Ved godt at i ikke kan svare 100 %, men er her nogen der har en ide?

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det lyder mærkeligt  Kan du ikke prøve at sende din mail en skole og høre dem ad, hvordan og hvorledes?

Jeg ved at der er noget fra kommunen man skal søge, for at kunne forsørgertillæg i SU som enlig. Kan det være det?

Jeg selv får 8496,- udbetalt hver måned fra S.U.

Anmeld

28. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Byt lige om på ordet mail og skole

Anmeld

28. juli 2012

Maise86

rikkeregnbue skriver:

Det lyder mærkeligt  Kan du ikke prøve at sende din mail en skole og høre dem ad, hvordan og hvorledes?

Jeg ved at der er noget fra kommunen man skal søge, for at kunne forsørgertillæg i SU som enlig. Kan det være det?

Jeg selv får 8496,- udbetalt hver måned fra S.U.

Haha forstod sammenhængen

Jeg har mailet til dem, får bare dårlige nerver over at det ikke virker til at være iorden.

Det man skal søge fra kommunen er jeg blevet tildelt i sidste måned, så derfor kan jeg ikke forstå hvad pokker der kan være til hinder for at jeg skulle få den høje su. Suk!

Men tak for din tid og dit svar

Anmeld

28. juli 2012

jv30

Problemet er nok, at du har søgt om det hele samtidig - og når så SU tjekker, om du er berettiget til det ekstra børnetilskud, får de jo et nej.. For det har du ikke fået tildelt, når de tjekker. Og så afviser de ansøgningen..

Anmeld

29. juli 2012

Maise86

jv30 skriver:

Problemet er nok, at du har søgt om det hele samtidig - og når så SU tjekker, om du er berettiget til det ekstra børnetilskud, får de jo et nej.. For det har du ikke fået tildelt, når de tjekker. Og så afviser de ansøgningen..

Ahh for pokker Mon der så overhovedet er håb for forhøjet Su i august? Og ved du hvorfor man ikke får et decideret svar på sin ansøgning, men bare at de har behandlet ansøgningen?

Anmeld

29. juli 2012

jv30

Man får aldrig svar - de sender en ny støttemeddelelse til din e-boks, når de har lavet ændringer.. Og da de kun opdaterer en gang om ugen, skal man godt nok være vågen nogle gange

Du kan godt få forsørgertillæg i august, du skynder dig bare at logge på su og søge igen - så kan det godt være at pengene ikke dukker op lige til den første, men de kommer

Anmeld

29. juli 2012

Maise86

jv30 skriver:

Man får aldrig svar - de sender en ny støttemeddelelse til din e-boks, når de har lavet ændringer.. Og da de kun opdaterer en gang om ugen, skal man godt nok være vågen nogle gange

Du kan godt få forsørgertillæg i august, du skynder dig bare at logge på su og søge igen - så kan det godt være at pengene ikke dukker op lige til den første, men de kommer

Super tusind tak for din hjælp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.