Forelsket i dyr sofa :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Peanut

Er faldet for denne (dog kun udseende) - vil ikke engang tage ud og prøve at sidde i den, da den koster 17.000 kr 

Vi mangler faktisk en ny sofa. Den vi har er uægte læder og noget slidt og i hvert fald 10 år gammel. Så den ville i hvert fald pynte herhjemme. Men har bare ikke lige 17.000 kr, og hvis jeg havde, ved jeg heller ikke liiige om de skulle gå på en SOFA! 

Øv øv.. Gid der fantes noget lign. Bare til under halv pris 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Annemor...

Kender det alt for godt :-)

Har du et billede af den så kunne det jo være der var en der kunne hjælpe med en billigere udgave, hvis det er muligt

Anmeld

28. juli 2012

jydeinden

Peanut skriver:

Er faldet for denne (dog kun udseende) - vil ikke engang tage ud og prøve at sidde i den, da den koster 17.000 kr 

Vi mangler faktisk en ny sofa. Den vi har er uægte læder og noget slidt og i hvert fald 10 år gammel. Så den ville i hvert fald pynte herhjemme. Men har bare ikke lige 17.000 kr, og hvis jeg havde, ved jeg heller ikke liiige om de skulle gå på en SOFA! 

Øv øv.. Gid der fantes noget lign. Bare til under halv pris 

hehe kender det alttt for godt.. er selv faldet for de dyre møbler hehe

Anmeld

28. juli 2012

Peanut

Annemor... skriver:

Kender det alt for godt :-)

Har du et billede af den så kunne det jo være der var en der kunne hjælpe med en billigere udgave, hvis det er muligt

Hov ja..

Det glemte jeg da at sætte ind! 

http://www.ide.dk/files/produkter/126/768x384/1760467-001.jpg

Anmeld

28. juli 2012

sarahb

Vi har givet omkring det samme for vores sofa, den er i creme læder og står bare så flot stadig, den er 3 år gammel og ungerne spilder alt på den.
Det er en investering for os, da jeg før har haft billige sofaer og deres puder og materiale bare ikke holder så længe.
Så det kan betale sig, hvis man lige kunne finde pengene

Anmeld

28. juli 2012

Vidunderligeunger

du kan få en der minder lidt om den i div. møbelforretninger til en 4-6000

Anmeld

28. juli 2012

Peanut

Vidunderligeunger skriver:

du kan få en der minder lidt om den i div. møbelforretninger til en 4-6000

Hvilke møbelforretninger er der tale om her? For synes da generelt at alle møbelforretninger har ting der ikke er til at betale for  Eller også er det bare os, der går i de forkerte 

Anmeld

28. juli 2012

Peanut

sarahb skriver:

Vi har givet omkring det samme for vores sofa, den er i creme læder og står bare så flot stadig, den er 3 år gammel og ungerne spilder alt på den.
Det er en investering for os, da jeg før har haft billige sofaer og deres puder og materiale bare ikke holder så længe.
Så det kan betale sig, hvis man lige kunne finde pengene

Ja sådan kan man godt se det 

Det er bare møj mange penge på én gang 

Men da rart at høre den kan holde til (næsten) alt..

Har katte, og deres hår klisterer sig nærmest fast til vores kunstlædersofa (har en ægte og en uægte). Køber aldrig uægte igen. 

Anmeld

28. juli 2012

Vidunderligeunger

Hvilke møbelforretninger er der tale om her? For synes da generelt at alle møbelforretninger har ting der ikke er til at betale for  Eller også er det bare os, der går i de forkerte 

http://www.biva.dk/dagligstue/sofaer/chaiselong-sofaer/garda-chaiselong-sort-venstrevendt/#.UBQ_HY537UQ  den minder om den!!  

Anmeld

28. juli 2012

AnnaK89

Vi har rent faktisk denne sofa
Og jeg tænkte også - 17.000 kr for en sofa, er f****** mange penge, men den er virkelig lækker og så totalt nem at holde Dejligt når man har en pige der kastede meget op på et tidspunkt, så var det nemt at vaske af
Lavede faktisk en tråd på et tidspunkt hvor man kan se vores stue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.