Update m/ Billeder + Noah har taget sit første skridt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Jemion

Hej tøser

Synes det er ved at være lidt tid siden vi har skrevet herinde så her kommer en lille update.

Noah bliver 11 mdr her d. 6 august vejer 11 kg og er 82 lang det går bare så stærkt nu, han er bare med over det hele han har taget sine første 2 skridt idag, laver få tegn til tale tegn, kravler, vinker, laver fagter til hjulene på bussen og kunne blive ved Han har desværre fået konstateret allergi bl.a overfor græs  Men det tager vi da med

Han er en kæmpe bølle allerede, han er i alt på alt over alt! Han starter i vuggestue på Onsdag og vi glæder os til han bliver kørt ind så han kan komme over og brænde en masse krudt af med en masse nye legekammerater

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Frk.S

Årh, hvor er han sød - og dygtig.

Anmeld

31. juli 2012

L&V

Jemion skriver:

Hej tøser

Synes det er ved at være lidt tid siden vi har skrevet herinde så her kommer en lille update.

Noah bliver 11 mdr her d. 6 august vejer 11 kg og er 82 lang det går bare så stærkt nu, han er bare med over det hele han har taget sine første 2 skridt idag, laver få tegn til tale tegn, kravler, vinker, laver fagter til hjulene på bussen og kunne blive ved Han har desværre fået konstateret allergi bl.a overfor græs  Men det tager vi da med

Han er en kæmpe bølle allerede, han er i alt på alt over alt! Han starter i vuggestue på Onsdag og vi glæder os til han bliver kørt ind så han kan komme over og brænde en masse krudt af med en masse nye legekammerater

Hvor er han skøn og dygtig.. Hvordan fik i konstateret allergien??

Anmeld

31. juli 2012

Putomanen

Hvor er han bare en lækkermås. Især på 2. billede

Det er dejligt at høre, atlt går godt, også selvom han desværre har udviklet en allergi

Anmeld

2. august 2012

Jemion

Månsson skriver:

Hvor er han skøn og dygtig.. Hvordan fik i konstateret allergien??

Han havde kraftig kløe i sine øjne og næse siden slut maj hvor sæsonen startede og lægerne kunne ikke finde ud af at stille diagnose og sendte os til øjnlæge som sagde at der var ikke så meget at tage fejl af det var allergi, samme dag prøvede vi at se og teste om det så kunne være græs ved at sætte ham på en græsplæne og med det samme slog han helt ud osv så på den måde

Anmeld

2. august 2012

L&V

Jemion skriver:

Han havde kraftig kløe i sine øjne og næse siden slut maj hvor sæsonen startede og lægerne kunne ikke finde ud af at stille diagnose og sendte os til øjnlæge som sagde at der var ikke så meget at tage fejl af det var allergi, samme dag prøvede vi at se og teste om det så kunne være græs ved at sætte ham på en græsplæne og med det samme slog han helt ud osv så på den måde

Oki. Jeg er nemlig os helt sikker på at Laura har det over for birk og fyr men de vil ik teste eller gøre noget og hun bliver bare super skidt når det er

Anmeld

3. august 2012

Jemion

Månsson skriver:

Oki. Jeg er nemlig os helt sikker på at Laura har det over for birk og fyr men de vil ik teste eller gøre noget og hun bliver bare super skidt når det er

Jeg har været til vagtlægen og egen læge og blev ved indtil de ville gøre noget for mit lille pus vågnede om natte med meget røde og kløende øjne og græd så min egen læge sagde at de ikke ville gøre noget men jeg kunne kontakte en øjnlæge og han var ikke i tvivl om de var allergi.. 

Anmeld

3. august 2012

L&V

Jemion skriver:

Jeg har været til vagtlægen og egen læge og blev ved indtil de ville gøre noget for mit lille pus vågnede om natte med meget røde og kløende øjne og græd så min egen læge sagde at de ikke ville gøre noget men jeg kunne kontakte en øjnlæge og han var ikke i tvivl om de var allergi.. 

Oki. Må bare presse på så.. Har i så fået noget mod det?

Anmeld

3. august 2012

Jemion

Månsson skriver:

Oki. Må bare presse på så.. Har i så fået noget mod det?

Han får 2 forskellige øjnedråber 2 gange dagligt.. Men ja du må bare presse på, en mor ved bedst  

Anmeld

6. august 2012

TrineMine86

Jemion skriver:

Hej tøser

STORT tillykke med Noah´s 11 måneders dag idag  ihh hvor er han dygtig  sikke skøn han ser ud, vildt så hurtig tiden den går  Det må være SÅ vildt når de tager deres 1 skridt

det bliver spændende at skulle starte i dp,  for at i alle bliver super glade for det

Magnus er på størrelse med jeres skønne dreng, dog bliver han først 10 måneder i morgen, og kan slet ikke alle de ting som Noah, men størrelsesmæssig er de lige store hihi (11.2 kg og 83 lang)  han starter i dp om 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.