Er der noget i savner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

dukke

Hej de damer

er der noget i savner mens i er gravide så som lave nogle til og drikke, spise o.s.v ?

Jeg savner selv

Red Bull

Kaffe

Cola

Farve hår

Nyde et koldt glas hvidvin.

Jeg kæmper rigtig meget med at stoppe med at ryge og jeg ved godt at det bestemt ikke er godt for den lille og har bedt om at komme på rygestop....

Jeg har jo selv valgt at være gravid så det ikke fordi jeg tænker hvor er det trist jeg ikke kan de ting da jeg ved at det ikke er sundt for den lille bøvs

Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Flowers

Jeg savner et godt glas rødvin

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke føler mig vildt fræk, det savner jeg osse

Anmeld

28. juli 2012

dukke

Flowers skriver:

Jeg savner et godt glas rødvin

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke føler mig vildt fræk, det savner jeg osse

Hehe sådan havde jeg det også da jeg skulle ha min søn men har ikke nogle problemer med det den her gang

Anmeld

28. juli 2012

OktoberMor

dukke skriver:

Hej de damer

er der noget i savner mens i er gravide så som lave nogle til og drikke, spise o.s.v ?

Jeg savner selv

Red Bull

Kaffe

Cola

Farve hår

Jeg kæmper rigtig meget med at stoppe med at ryge og jeg ved godt at det bestemt ikke er godt for den lille og har bedt om at komme på rygestop....

Jeg har jo selv valgt at være gravid så det ikke fordi jeg tænker hvor er det trist jeg ikke kan de ting da jeg ved at det ikke er sundt for den lille bøvs

Charlotte

Åh gud.. Ja der er mange ting jeg savner.

- Jeg savner at kunne køre bil.. ( Er ikke særlig høj i forvejen, og min mave er i vejen så kan ikke nå rattet, samtidig med pedalerne)

- At kunne gå til frisøren og få farvet hår.. 

- At bukke mig ned, for selv at binde sko.. 

- At sidde på altanen i solskin og nyde en dejlig kold somersby, mokai, hvidvin eller andet. 

- At dyrke sex i mere en stiliing.. 

- Jeg kunne blive ved, men må hellere stoppe her.. Hehe, jeg glæder mig noget så voldsomt til at blive mor om 2 måneder..  Så er der en del ting jeg lige skal prøve.. 

Anmeld

28. juli 2012

Flowers

dukke skriver:

Hehe sådan havde jeg det også da jeg skulle ha min søn men har ikke nogle problemer med det den her gang

Hehe okay

Anmeld

28. juli 2012

Lullusen

dukke skriver:

Hej de damer

Jeg savner selv

Red Bull

Kaffe

Cola

Farve hår

Charlotte

Må jeg spørge hvorfor du holder dig fra kaffe og cola? Det skader jo ikke at drikke begge dele, blot du ikke overdriver indtagelsen 

Anmeld

28. juli 2012

AMM00

Savner at ryge- stoppede siden jeg fandt ud af jeg var gravid.. 

Savner også at farve mit hår.. 

Anmeld

28. juli 2012

MMOGM

dukke skriver:

Hej de damer

Jeg savner selv

Red Bull

Kaffe

Cola

Farve hår

Charlotte

Åh hvor jeg savner at kunne farve mit hår!

Men nu hvor det har fået lov at gro lidt ud, har jeg fundet ud af at jeg faktisk godt kan lide min egen hårfarve. Så nu glæder jeg mig bare til at kunne få trukket det gamle farve ud 

Jeg savner at kunne passe mit gamle tøj.

Jeg savner at kunne løbe en tur.

Men alt det skal jeg nok indhente når lillemanden kommer ud! 

Anmeld

28. juli 2012

Mum33

Alkohol  En kold øl på terassen, et glas rødvin til maden, kold hvidvin i sommervarmen - og der er et halvt år endnu  (beklager hvis jeg lyder som en alkoholiker)

Anmeld

28. juli 2012

Foehns

Jeg savner at kunne holde til at stå op en hel dag uden problemer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.