Fisher Price autostol ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Lenats31

Christina.78 skriver:

Tja, men de kære butikker du nævner sælger skam også Rømer og deslige, så

Det har taget dem ÅR at få lov tilat handle Römer. desuden forhandler de kun de ældre modeller. men det rokker stadig ikke ved det faktum at personalet IKKE har den fornødne ekspertise til dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Nadia&Daniel

Christina.78 skriver:

Ok..og sidder dit barn bare godt i den eller??

Hun sidder lige som hun skal, og den passer perfekt med støtte til hovedet  Den er både blevet roset af politiet og forhandlere

Anmeld

30. juli 2012

Kofoed.

Christina.78 skriver:

Ok og tak fordi du gad undersøge

Altid

Anmeld

30. juli 2012

Christina.78

Lenats31 skriver:

Det har taget dem ÅR at få lov tilat handle Römer. desuden forhandler de kun de ældre modeller. men det rokker stadig ikke ved det faktum at personalet IKKE har den fornødne ekspertise til dem.

Sikkert ikke, men hvis man får dem afprøvet i en babyforretning der forhandler dem og får vejledníngen der, så kan jeg da ikke se noget forkert i at kø'be den i bilka eller deslige, sålænge den er godkendt

Anmeld

30. juli 2012

Christina.78

Nadia&Daniel skriver:

Hun sidder lige som hun skal, og den passer perfekt med støtte til hovedet  Den er både blevet roset af politiet og forhandlere

Vi er blevet enige om at vi nok tager den til bil nr 2 til at starte med og så holder vi rømeren 9-18 i min bil indtil hun vokser ud af den..er vi tilfredse med fisher pricen køber vi en mere af dem..eller måske noget andet til den tid.. tak fordi du vilo dele din positive mening med mig om stolen..har nu hørt fra ihvertfald 4 der har den og er tilfredse

Anmeld

30. juli 2012

Christina.78

Kofoed. skriver:

Altid

Anmeld

30. juli 2012

Nadia&Daniel

Christina.78 skriver:

Vi er blevet enige om at vi nok tager den til bil nr 2 til at starte med og så holder vi rømeren 9-18 i min bil indtil hun vokser ud af den..er vi tilfredse med fisher pricen køber vi en mere af dem..eller måske noget andet til den tid.. tak fordi du vilo dele din positive mening med mig om stolen..har nu hørt fra ihvertfald 4 der har den og er tilfredse

Anmeld

30. juli 2012

Christina.78

Lenats31 skriver:

Ej ok kan da se nyere modeller derinde også

Anmeld

18. august 2012

Lenats31

Christina.78 skriver:

Så vidt jeg ved sælger de Duo Plus og Babysafe, King modellerne og en enkelt bæltestol. Ingen af dem er nye.

Anmeld

18. august 2012

Lenats31

Christina.78 skriver:

Så vidt jeg ved sælger de Duo Plus og Babysafe, King modellerne og en enkelt bæltestol. Ingen af dem er nye.

Iøvrigt stod Britax/Römer for mange år siden for produktionen af Fischer Price stolene. men som de husker det, så var det "entry-level-only" - altså stole der lige nøjagtig kravlede over grænsen for pass/fail for at kunne sælges og "skrabede" autotole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.