Har i et must have af mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
35 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

MyLove E

Jeg har mit er pt mozzarella. Jeg kan simpelthen ikke få nok. skal helst ha det hver dag.
I dag havde jeg så bestemt mig for jeg ingenting skulle ha. Da jeg så står ved kassen siger ham bag ved til kassedamen at han har fået en mozzarella for meget.
Hvad gør jeg så jo jeg siger den køber jeg så.. :-):-):-)

Jeg er totalt afhængig af det..

Er jeg den eneste som IKKE er gravid og har vildt trænger til noget bestemt mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

come2

Tauf skriver:

Jeg har mit er pt mozzarella. Jeg kan simpelthen ikke få nok. skal helst ha det hver dag.
I dag havde jeg så bestemt mig for jeg ingenting skulle ha. Da jeg så står ved kassen siger ham bag ved til kassedamen at han har fået en mozzarella for meget.

Er jeg den eneste som IKKE er gravid og har vildt trænger til noget bestemt mad?

Fetaost og hvidløg

Anmeld

28. juli 2012

MyLove E

come2 skriver:

Fetaost og hvidløg

Uhm ja Feta.. det plejer at være mit hit. Men mozzarella har taget over. Du sku prøve :-)

Anmeld

28. juli 2012

debbie19

junkfood eller is eller kage en af de ting skal jeg have 

Anmeld

28. juli 2012

Maja_4000

Chips Spiser det dog ikke hver dag , men jeg ville gerne ! :b

Anmeld

28. juli 2012

Dinna88

Vi har ALTID ost og knækbrød - nogle bestemte knækbrød fra Aldi. Det er min snack, så at sige. Jeg er en af dem der kan spise hele tiden. Jeg har en forbrænding der siger spar 2, så vi skal altid have noget småt i huset. Og det er så knækbrød med ost Og jeg kan heller ikke leve uden rugbrød. Vi spiser minimum 3 rugbrødder hver, hver dag.

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Pasta! Jeg kan ikke få nok af det - og kunne spise det hver dag 

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

Tjaa nu er jeg jo gravid... Men jeg skal helst altid have citron hjemme og krydre mad maden med, jeg er vild med citron i mad

Er dog begyndt at skulle have sourcream and onion chips hjemme... min nye craving... Men heldigvis kan jeg ikke spise så mange pga. kvalmen hehe

Anmeld

28. juli 2012

KakaoDrik

Det er ikke mad,men iskoldt vand m. isterninger 

Mozella er så lækkert til næsten alt.. Man kan jo købe en kugle for 5 kr i Netto 

Anmeld

28. juli 2012

JanetBJ

ristet toast og buko pikant! Det var bare et MUST for mig for 2-3 uger siden .. nu er jeg sådan okay træt af det .. men har ikke rigtigt nogen must-have nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.