Fair pris for cupcakes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.262 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

SHERO

Hvad synes i ville være en fair pris for bryllups cupcakes med blomster tyllet smørcreme? Har overtaget en kunde for en veninde der normalt tager mellem 25-45 pr cupcake, jeg synes selv at 45 kr pr stk er liige rigeligt når kunden nu skal have næsten 200 stk...

Synes i en fair pris ville være 25,-. pr stk for en alm. størrelse cupcake?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Kongmulle

Tullen85 skriver:

Hvad synes i ville være en fair pris for bryllups cupcakes med blomster tyllet smørcreme? Har overtaget en kunde for en veninde der normalt tager mellem 25-45 pr cupcake, jeg synes selv at 45 kr pr stk er liige rigeligt når kunden nu skal have næsten 200 stk...

Synes i en fair pris ville være 25,-. pr stk for en alm. størrelse cupcake?

Tjah, hvor meget beregner man pr person? Jeg tænker en kuvertpris på kage nok ikke kan sammenlignes med en cupcake. HVis hun skal ha 200 til 25 stykket er det 5000 kr Men måske har jeg bare ikke forstand på kager

Anmeld

28. juli 2012

sus73

Det afhænger vel af om det er noget der skal gøres som en vennetjeneste eller noget du skal betale skat af.

Fandt en på nettet der bager cupcakes til arrangementer og tager 12,5 kr / stk.

Anmeld

28. juli 2012

SHERO

sus73 skriver:

Det afhænger vel af om det er noget der skal gøres som en vennetjeneste eller noget du skal betale skat af.

Fandt en på nettet der bager cupcakes til arrangementer og tager 12,5 kr / stk.

Det er ikke en vennetjeneste, men en kunde overtaget af en veninde med en cupcake forretning. Før har jeg lavet kager meget billigt, men synes at en fortjeneste på 500 kr er meget lidt i forhold til de timer der ligges i. Havde det været alm. cupcakes havde jeg nok også taget noget mindre, men frostingen kommer til at tage en hel dag i sig selv... Er ret meget i tvivl, for synes også det bliver en dyr fornøjelse for dem, men eftersom jeg har tagen min venindes mindstepris håber jeg det er fint, for de må vel have vidst hvad hendes priser er.

Ellers må jeg finde en anden pris...

Tak for svar..

Anmeld

28. juli 2012

SHERO

Kongmulle skriver:

Tjah, hvor meget beregner man pr person? Jeg tænker en kuvertpris på kage nok ikke kan sammenlignes med en cupcake. HVis hun skal ha 200 til 25 stykket er det 5000 kr Men måske har jeg bare ikke forstand på kager

Jahh synes også det lyder af ret meget... Men har ingen idé om hvad man kan tage for sådan noget, har bare taget udgangspunkt i min venindes priser...

må høre hvad de siger til det..

Anmeld

28. juli 2012

Ansemusen

Jeg synes også det lyder lidt dyrt med 45 kr. pr. kuvert, fordi det ikke er en fondantkage, som jo ofte er en dyr og besværlig fornøjelse mht. pynt osv. hvor en cupcake ikke har fyld, ikke skal smørres op osv. Og hvis du kun skal lave noget med en tylle på hver, så ville jeg tage en hel del mindre end det!

Men ja, det ER krævende og dyrt at lave kager, og jeg forstår heller ikke at nogle synes at 25-45 kr. er dyrt pr. kuvert for en fondantkage. Man brruger jo snildt 20-30 timer på en stor kage og mange penge i indkøb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.