Mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Camulla

Hej I dejlige damer! 

Jeg vil gerne høre hvornår I fik menstruation efter fødslen.

Min mindste søn er nu lidt over 6 måneder, jeg har ikke ammet i en måned og jeg har stadig ikke fået menstruation. Ved godt at vores kroppe er forskellige, men nu bliver jeg bare nysgerrig på jer, for kan ikke forstå, at jeg ikke har fået det endnu. Og kan man egentlig ikke først få p-piller igen, når man har fået sin menstruation?? Hmm...??

Kram fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

samantha1986

Camulla skriver:

Hej I dejlige damer! 

Min mindste søn er nu lidt over 6 måneder, jeg har ikke ammet i en måned og jeg har stadig ikke fået menstruation. Ved godt at vores kroppe er forskellige, men nu bliver jeg bare nysgerrig på jer, for kan ikke forstå, at jeg ikke har fået det endnu. Og kan man egentlig ikke først få p-piller igen, når man har fået sin menstruation?? Hmm...??

Kram fra Camilla.

Jeg ammede kun i fire dage og så stoppede jeg. Og jeg fik min menstruation en måned efter fødslen 

Anmeld

28. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg har endnu ikke fået menstruation efter jeg fik min søn, han er 1 år og 2 mdr. Men jeg ammer ham stadig, så det kunne du nok ikke rigtig sammenligne med.

Anmeld

28. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Med thea ammede jeg i 11 mdr og fik først min mens, da thea var 15 mdr. Syntes det var helt fantastisk! Og håber at der mindst går luge så længe denne gang!! Vh stine

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

Camulla skriver:

Hej I dejlige damer! 

Kram fra Camilla.

Jeg ammede kun i 6 uger og ventede og ventede på at min mens ville dukke op.... Da Isabella var 9 mrd. havde jeg stadig ikke fået min mens, så jeg gik i gang med p-pillerne, for at starte min cyklus op inden jeg skulle starte på arbejde igen efter barslen 

Anmeld

28. juli 2012

Annette A

Der gik en 4 ugers tid fra jeg stoppede med at amme begge gange.

Anmeld

28. juli 2012

Annemor...

William var 7 mdr. før jeg fik mens. og der havde jeg ikke ammet ham i en mdr.

Anmeld

28. juli 2012

Sujan

Nu skriver i alle efter i stoppede med at amme. Fødte for 4 mdr. Siden og har lige haft min første mens.. og jeg ammer stadig.

Anmeld

28. juli 2012

Frk.S

Jeg fik min første mens indenfor 4 mdr. selvom jeg ammede fuldt ud i 6 mdr. 

Så det er vist meget forskelligt.

Anmeld

28. juli 2012

Frk.S

Sujan skriver:

Nu skriver i alle efter i stoppede med at amme. Fødte for 4 mdr. Siden og har lige haft min første mens.. og jeg ammer stadig.

Det var det samme for mig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.