Hej 
jah jeg er lidt fortvilet for tiden det hele er lidt surt lige nu 
altså min kæreste har ingen indtækt lii nu fordi han ikk er berettiget til dagpenge og kontanthjælp kan han først søge om fra den 15. August det vil så sige at vi muglivis ikk kan betale vores husleje i juli og august. og kununen har selvfølgelig deres regler man de kan da lade være med at være så sure og sende oss alle mulige steder hen som vi ikk får noget ud af alligevel. han søger arbejde på højtryk men for afslag på afslag
han har ADHD og er pt ikk på medecin på grund af det han fik før skaede mere end det gavnede så han skal prøve noget nyt. men han psykiader er selvfølgelig på ferie 
og så døjer jeg meget med kvalme og hyppige opkastninger
kan abselut intet inden kl. 12 -14 stykker. nogle gange bliver jeg nødt til at blive i sengen hele dagen. har ikk taget et gram på siden jeg blev vejet ved lægen i uge 9.
spiser ikk ligefrem som jeg skal det meste for jeg kvalme af ellers også kommer det retur. jeg er i uge 17 så det må godt snart gå væk !! kan jo ikk rigtig komme i skole. hvis jeg får for meget fravær så ryger min løn
så håber lidt jeg kan blive sygemeldt eller en form for behandling så jeg kunne få min hverdag til at fungere.
vi står og skal flytte. og det kan kun gå for langsomt, jeg vil bar væk her fra. så jeg kunne få nye øjne på alting. så håber det hele bliver bedre når vi flytter 
sorry det blev lidt langt skulle bar ud med det
Anmeld