(oktober) nogle der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

der termin i okt? , hvordan går det med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

3drenge

Jeg har termin d. 9 okt, men det bliver kejsersnit, så satser på sidst i sep. Skal til scanning d. 18 maj, har 2 drenge, så det bliver spændende om der kommer endnu en, hvis det er en dreng, skal han også hedde Elias

Anmeld

16. maj 2009

Elskermiinsøøn!

lukasogsilas skriver:

Jeg har termin d. 9 okt, men det bliver kejsersnit, så satser på sidst i sep. Skal til scanning d. 18 maj, har 2 drenge, så det bliver spændende om der kommer endnu en, hvis det er en dreng, skal han også hedde Elias

hehe ok

Anmeld

18. maj 2009

4kløver

Hejsa Jeg er sat til den 24 okt  og vi ved at det bliver en pige.. har børn i forvejen  to piger på 15 og13 og en dreng på11

Anmeld

19. maj 2009

tumle81

Hejsa :-)

Jeg har termin den 27 oktober :-) Vi vil ikke vide hvad kønnet er denne gang!

Jeg har i forvejen en datter på 5 år og en dreng på knap 2 år...

Knus Kathrina

Anmeld

26. maj 2009

Pige2009

Hejsa.

Jeg har termin den 10. oktober og er overbevist om, at jeg venter en dreng. Hvis det holder stik, skal han hedde Luka eller Noah... MD scanningen idag sagde at alt så fantastisk ud Bebsen er 21 cm og vejer ca. 420 gram

Linda (20+3)

Anmeld

27. maj 2009

Brams

Hejsa

Har termin 29/10 glæder mig super meget - har prøvet i 12 år, så vi er lykkelige for at det endelig lykkedes.

Er dog stadig også lidt bange for at det nu ikke går alligevel, det er lidt svært at tro på at det virkeligt er sandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.