Han er så stille i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Tøs85

Hej piger.
Jeg er i dag 19+3 og den lille i maven har været rigtig stille de sidste dage.. Jeg har mærket ham, men slet ikke så meget som jeg plejer og heller ikke så kraftigt.. Øv håber det bare er varmen der er skyld i det og håber snart han blir ligeså aktiv igen.. Man blir jo lidt bekymret..
Men ved i om det er normalt..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

anynom

Tøs85 skriver:

Hej piger.
Jeg er i dag 19+3 og den lille i maven har været rigtig stille de sidste dage.. Jeg har mærket ham, men slet ikke så meget som jeg plejer og heller ikke så kraftigt.. Øv håber det bare er varmen der er skyld i det og håber snart han blir ligeså aktiv igen.. Man blir jo lidt bekymret..

Det kan være han har vendt sig på en måde så du ikke kan mærke bevægelserne tydeligt.

Du har sikkert prøvet at ligge dig ned og slappe af?

Hvis du er meget nervøs, så giv fødegangen et kald, de er der jo for at hjælpe.

Anmeld

28. juli 2012

SaNiNa

Han kan have vendt dig, men varmen kan også påvirke ham

Anmeld

28. juli 2012

Mother-love

Jeg synes du skulle drikke dig et glas iskoldt cola og så lægge dig ned og prøve og mærke efter. Hvis jeg var nervøs for isabella gjorde jeg dette. Og det hjalp.
Tænker at han har vendt sig. Men ellers hvis du er nervøs så ring til fg. Du skal ikke tøve hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

28. juli 2012

Annette A

Kan sagtens forstå dig. Går selv og holder øje med aktivitetsniveauet, hvis jeg synes det er anderledes nogen dage. Er selv i 18 uge.

Dog er det vist sådan at man indtil 24-25 uge ikke nødvendigvis kan regne med at mærke liv hver dag pga den lille kan vende sig og sparke på en måde man ikke kan mærke så tydeligt. Efter 24-25 uge skal man ligge mærke til deres rytme og daglige spark.

Så du vil nok sagtens kunne opleve dage med udsving på dette stadie uden det betyder noget, men det er altid vigtigt at følge sin intuition og tale med din jordemoder, hvis det bekymrer dig for meget. Man kender jo bedst sit eget barn og de fornemmelser man får uanset hvad andres velmenende råd måtte være.

Og ja drik et glas koldt vand, det gør jeg hver morgen for lige at få en reaktion derinde fra.

Anmeld

28. juli 2012

OktoberMor

Tøs85 skriver:

Hej piger.

Du skal huske på det er meget forskelligt fra person til person hvor meget man mærker, jeg kan huske at jeg i starten også mærkede en hel masse til hende, hvorefter der kom noget tid hvor hun var helt stille.. Men nu er der fuld af liv igen..  Jeg tror også man skal være længere henne for at mærke liv hver dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.