Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Jeg ringede til vagtlægen igår pga blærebetændelse! ... først siger vagtlægen i telefonen det nok er min bækkenløsning der gør det tynger i underlivet, men jeg insisterer på at komme til. Jeg kommer op til vagtlægen han stikser urinen, spørger mig ikke om noget og siger jeg har en blærebetændelse! Fair nok jeg vil bare i behandling for har så ondt i maven. Så giver han mig fandme et præperat som frarådes at give til gravide Jeg har så taget 6 piller fra i går kl 18... Jeg kommer ned på apoteket og spørger for en sikkerheds skyld om jeg må tage de piller.. og svaret er NEJ! mÅ SÅ RINGE TIL VAGTLÆGEN OG HØRER HVAD HAN SIGER... og han udskriver så hurtigt noget andet til mig som jeg skal begynde at tage fordi der er riciko forbundet med at tage lucocid!! Har ikke mærket min lille pige idag og er så bange for hun har taget skade af de 6 piller! Fuck hvor er det uprofessionelt!
Jeg ringede til vagtlægen igår pga blærebetændelse! ... først siger vagtlægen i telefonen det nok er min bækkenløsning der gør det tynger i underlivet, men jeg insisterer på at komme til. Jeg kommer op til vagtlægen han stikser urinen, spørger mig ikke om noget og siger jeg har en blærebetændelse!
Fair nok jeg vil bare i behandling for har så ondt i maven. Så giver han mig fandme et præperat som frarådes at give til gravide
Jeg har så taget 6 piller fra i går kl 18...
Jeg kommer ned på apoteket og spørger for en sikkerheds skyld om jeg må tage de piller.. og svaret er NEJ!
mÅ SÅ RINGE TIL VAGTLÆGEN OG HØRER HVAD HAN SIGER... og han udskriver så hurtigt noget andet til mig som jeg skal begynde at tage fordi der er riciko forbundet med at tage lucocid!!
Har ikke mærket min lille pige idag og er så bange for hun har taget skade af de 6 piller!
Fuck hvor er det uprofessionelt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh for pokker!!! Sikke da en idiot til læge!
Jeg ville ringe til FG og fortælle dem hvad der er sket, og så høre om det er okay du kommer ind og får kørt en strimmel. Simpelthen for at få lidt ro.
Synes det er så uretfærdigt og så uprofessionel gjort af vagtlægen!!
HOLD NU KÆFT EN KLAPHAT!!!
KÆMPE KRAMMER!!!
nøj en uprofessionel idiot
Tak for ALLE JERES SVAR PIGER! I ER ALTID SÅ STØTTENDE!
Jeg har desværre ikke rigtig tid til at besvare alle jeres svar, så i får lige et fælles.
til alle jer der gav jer tid til at skrive til mig i er så søde.
Jeg har lavet ny update..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128