Sex i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Kom til at snakke med manden omkring sex i graviditeten igår, og vi mangler lige et svar

Må manden komme i én, når man er gravid? Eller vil sæden så gå ind og genere den lille spire i maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Kay

ja det må man gerne... den lille ligger trygt beskyttet i fostervand forster hinde og med en slimprop der holder uønsket "skidt" ude bare rolig...

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja det må man gerne... den lille ligger trygt beskyttet i fostervand forster hinde og med en slimprop der holder uønsket "skidt" ude bare rolig...

Godt det var også det jeg mente! Men manden var noget utryg ved det tak for svar

Anmeld

28. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

Godt det var også det jeg mente! Men manden var noget utryg ved det tak for svar

det skal han ik være... heller ik for at kunne prikke til den lille... for efter skeden kommer der en livmorhals... så det kan ik lade sig gøre

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det skal han ik være... heller ik for at kunne prikke til den lille... for efter skeden kommer der en livmorhals... så det kan ik lade sig gøre

Godt Håber han bliver en smule mere tryg ved det

Anmeld

28. juli 2012

MiaLarsen

Anonym skriver:

Hej piger

Kom til at snakke med manden omkring sex i graviditeten igår, og vi mangler lige et svar

Må manden komme i én, når man er gravid? Eller vil sæden så gå ind og genere den lille spire i maven?

lige det spørgsmål spurgte jeg også min søster om da jeg var gravid for noget tid siden.. og der sker intet ved og have sex med sin partner 

Anmeld

29. juli 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg tror det er en frygt alle mænd har.. Især det der med "hvad hvis jeg prikker til baby!?!?!"

Og hver gang min kæreste snakker om det griner jeg bare.. De stakkels hankøn ved jo heller ikke meget om, hvordan vi er indrettet, og hvordan det foregår når man så ER gravid

I starten var det også svært for min kæreste at have sex uden, at det bare var noget der skulle overståes, fordi han synes det var "mærkeligt", det kommer med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.