Ville i gøre det alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

tarkoflen

Frøken Christiansen skriver:

desværre nej bor ikke i århus  bor i frværk  i nordsjælland.. og tak for ordene  men heroppe koster det op mod 3000 kr og det synes jeg godt nok er mange penge!

Det er helt rigtigt at det er rigtig mange penge, men lige den dag vil jeg bare være sikker på, at jeg har nogle rigtig smukke billeder af os, som jeg kan se tilbage på med stor glæde, og det er bare de færeste amatørfotografer, der kan gøre det samme som en professionel kan men l skal gøre, hvad der er rigtigt for jer!

Jeg er sikker på at l får en fantastisk dag med eller uden fotograf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Heidi B

Jeg havde egentlig en plan om ikke at skulle have en brudekjole på da vi skulle giftes, vi fik børnene døbt samme dag, så jeg tænkte det var for bøvlet og jeg er absolut heller ikke "en fin dame"

MEN på den anden side er det one in a lifetime og jeg ville gerne have billederne stående fremme bagefter... Så jeg hoppede i en brudekjole og købte noget tøj til senere.  Og det har jeg aldrig fortrudt...

Ovenihatten holdt jeg det hemmeligt for alle undtagen min mand, min veninde og min mor(som betalte kjolen...) Så det var sjovt at komme ind i kirken og høre folks kommentarer... Jeg har normalt ALDRIG kjole på....

Jeg vil anbefale at gøre det.... Du kommer til se at se fantastisk ud, for du vil simpelthen stråle som en lille sol..

Anmeld

28. juli 2012

Kløver

Har det ligesom dig, ligner altid en klovn på billeder. Vi valgte dog alligevel en fotograf, hende som laver månedsbilleder af vores børn kom efter kirken og det blev super gode billeder, blev vildt overrasket, pga årstid og vejr blev der kun taget billeder i kirken og da vi kørte, hvor der var regnpause.

Derudover havde vi hyret en fotograf til at tage billeder ved festen, så alle gæster kunne nyde den. Han tog ankomst, bord, par billeder, billeder af hele familien, under middagen, sange taler, brudevals, kage osv. Blev over 300 super gode billeder og vi opdagede ikke han var der. Derudover havde vi lagt engangs kameraer på bordene til fri afbenyttelse, som vi glæder os til at se, vi venter med at fremkalde til de alle er brugt, helt, og bruger dem af og til herhjemme :-)

Håber i får en fantastisk dag

Anmeld

28. juli 2012

Dinna88

ja det er rigtig, og så er jeg måske sådan lidt 3000 for at få taget billeder!  ved godt det er ens bryllupsdag men alligevel..

3000 kr er billigt Fotografering er en meget vanskelig sag, og man bør ikke tøve med at finde sig en god fotograf, hvis det endelig er - en god kan jo både være en amatør og en prof.  Jeg fotograferede til et bryllup, hvor de havde snakket med en proffessionel - han skulle have 15.000 for at være der en hel dag.

Anmeld

28. juli 2012

Mother-love

Jeg hader også at få taget billeder. Men synes næsten det er noget der hører til et bryllup. Men igen, så bestemmer man jo selv. Man kan jo godt mindes en dejlig bryllupsdag uden disse billeder. Men synes du skal spørger dig selv om du vil fortryde at du ikke har fpet taget de billeder på den dag senere i livet.
For så har du jo svaret på om du skal tage dem eller ej

Anmeld

28. juli 2012

bobbles

Dinna88 skriver:

3000 kr er billigt Fotografering er en meget vanskelig sag, og man bør ikke tøve med at finde sig en god fotograf, hvis det endelig er - en god kan jo både være en amatør og en prof.  Jeg fotograferede til et bryllup, hvor de havde snakket med en proffessionel - han skulle have 15.000 for at være der en hel dag.

vi skal ikke have en fotograf hele dagen men blot ud at have taget billeder efter kirken hvis det var

Anmeld

28. juli 2012

Dinna88

vi skal ikke have en fotograf hele dagen men blot ud at have taget billeder efter kirken hvis det var

3000 kr. er stadig ikke slemt, særligt ikke hvis det er en prof. Men I kan jo kigge jer omkring efter en amatør, hvis du vil ud i lavere beløb

Anmeld

30. juli 2012

SS82

Jeg ville bestemt ikke undvære en fotograf til mit bryllup. Det er en stor dag som jeg gerne vil have en masse dejlige billeder fra. Tror du vil fortryde hvis du ikke får taget nogle. 

Skal i giftes alligevel - troede i havde aflyst? 

Anmeld

30. juli 2012

Kay

jeg har aldrig været glad for at få taget billeder... men efter manden fik dyrt kamera og der kom mave på her hjemme... så er jeg blevet overfotograferet... og ingen tvivl om der skulle tages billeder til brylluppet... og det blev der

vi fandet et par der er fotografer, der var med på lidt sjov og ballade... så det ik altsammen blev mega opstillet... og nej hvor er jeg glad for resultatet og for at vi fik proffer til det istedet for bare familie... for de billeder er det hele værd...

du kan se nogle af dem her

https://www.baby.dk/debat/180806pi1/bryllup/min-bryllups-beretning-meget-lang--billed-spam.aspx

bare kør forbi den lange beretning og de billeder hvor der står Harms Gilleleje er fotograferne... syntes det er rigtig fint det står så diskret

Anmeld

31. juli 2012

>>Carina<<

Jeg er absolut heller ik fotogen men jeg vil absolut gerne ha minder fra dagen så derfor skal der tages en masse billeder :-) Så mange vi kan :-) så MÅ der da være nogle ok gode imellem :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.