Endnu en milepæl er nået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

christina92

Så blev det lørdag d. 28. Juli og jeg er 30+0!

Endnu en milepæl er nået, der er nu gået 3/4 af min graviditet, der mangler kun 10 uger!!

Den lille prinsesse er dejlig aktiv, og hun er fantastisk. fantastisk den måde man synes man kender hende og hendes rytme på

Hendes værelse er stort set færdig, vi mangler stadig at købe det sidste, men er godt på vej.

Måde farmand og jeg er ved at være ganske klar til hun kommer om et par måneder, håber dog ikke tiden kommer til at gå for langsomt

Jeg har det super godt og har ingen gener overhovedet!! Jeg har taget 0,5 kg på og ligger derfor på 57,5 kg. Jeg har intet mærket til hverken plukkeveer eller bækkenløsning. og satser på at kunne løbe/lunte/gå 5,3 km. d. 9. sep. (36+2)

Næste Milepæl må være uge 35

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Camillos

christina92 skriver:

Endnu en milepæl er nået, der er nu gået 3/4 af min graviditet, der mangler kun 10 uger!!

Den lille prinsesse er dejlig aktiv, og hun er fantastisk. fantastisk den måde man synes man kender hende og hendes rytme på

Hendes værelse er stort set færdig, vi mangler stadig at købe det sidste, men er godt på vej.

Måde farmand og jeg er ved at være ganske klar til hun kommer om et par måneder, håber dog ikke tiden kommer til at gå for langsomt

Jeg har det super godt og har ingen gener overhovedet!! Jeg har taget 0,5 kg på og ligger derfor på 57,5 kg. Jeg har intet mærket til hverken plukkeveer eller bækkenløsning. og satser på at kunne løbe/lunte/gå 5,3 km. d. 9. sep. (36+2)

stort tillykke med din fine milepæl

det må være skønt at kende pigens rytme og mærke hende hver dag 

Anmeld

28. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dejligt at du har det så godt! Bliver spænde om du ka løbe!! Bare rolig, den sidste tid kommer til at flyve afsted. Vh stine

Anmeld

28. juli 2012

christina92

StineW79 skriver:

Dejligt at du har det så godt! Bliver spænde om du ka løbe!! Bare rolig, den sidste tid kommer til at flyve afsted. Vh stine

Ja det bliver meget spændende! Men jeg håber  Målet er bare at gennemføre

Anmeld

28. juli 2012

christina92

Camillos skriver:

stort tillykke med din fine milepæl

det må være skønt at kende pigens rytme og mærke hende hver dag 

Tusind tak  Ja det er skønt at føle at man kender hende og at hun reagere på min stemme berøring og hvis jeg bare ligger/tænker på hende

Anmeld

28. juli 2012

Camillos

christina92 skriver:

Tusind tak  Ja det er skønt at føle at man kender hende og at hun reagere på min stemme berøring og hvis jeg bare ligger/tænker på hende

jeg vil os .. min hun er simpelthen bare så stille mærker stort set aldrig noget..

Anmeld

28. juli 2012

christina92

Camillos skriver:

jeg vil os .. min hun er simpelthen bare så stille mærker stort set aldrig noget..

Kan jeg godt forstå! Jeg er altså også ret sikker på at det nok skal komme lige pludselig.  Jeg kan hvertfald mærke at min er blevet stærkere på det sidste og hendes bevægelser er mere moslen rundt og ikke blot spark.

Du skal også huske at jeg jo tabte mig til at være nærmest undervægtig, og er stadig meget mager, på nær maven  Så der er jo intet andet end baby. havde jeg haft min normale figur tror jeg heller ikke jeg ville mærke hende så tydeligt.

Anmeld

28. juli 2012

Chili

christina92 skriver:

Så er du lige præcis 2 uger før mig, jeg skriver 28 i dag  

Og tillykke med din milepæl og dejligt du har det så godt

Jeg har det faktisk næsten lige som dig, bortset fra plukveer når jeg går meget, så godt det ikke er mig der skal ud og løbe  Men held og lykke med det i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.