Update: så tror jeg enden er nær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Unalisa

Fik i nat kl 4:17 en dejlig datter på 3890 g og 53 cm vi kan slet ikke få armene ned af glæde og det var en ukompliceret fødsel med en dejlig jordemor ... Mig og lillesøster små sover stadig efter en Lang nat mens farmand og storbror er hjemme... Vi kan slet ikke vente med at præsenter den lille dame til storbror ... Fb og billeder kommer når der er overskud tak for jeres hep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

frk-stoltze

Nej hvor fantastisk kæmpe stort tillykke

Anmeld

28. juli 2012

babymus77

Ihh stort tillykke:-) 

Anmeld

28. juli 2012

HeidiØ

STORT tillykke

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

Unalisa skriver:

Fik i nat kl 4:17 en dejlig datter på 3890 g og 53 cm vi kan slet ikke få armene ned af glæde og det var en ukompliceret fødsel med en dejlig jordemor ... Mig og lillesøster små sover stadig efter en Lang nat mens farmand og storbror er hjemme... Vi kan slet ikke vente med at præsenter den lille dame til storbror ... Fb og billeder kommer når der er overskud tak for jeres hep

Stort tillykke med lillesøster 

Anmeld

28. juli 2012

B&J

STORT TILLYKKE med den dejlige lille pige

Anmeld

28. juli 2012

Solstrålebørn

Stort tillykke med Jeres datter... 

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Stort tillykke med lillesøster

Anmeld

28. juli 2012

MiaLarsen

Unalisa skriver:

rigtig stort tillykke til dig med prinsessen. 

Anmeld

29. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fantastisk! Stort tillykke!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.