Hvordan havde i det i uge 33?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

AMM00

Jah som overskriften siger?

Jeg er idag 33+6 og har det virkelig ubehageligt 

Er så træt orker næsten ingenting og kan heller ikk ligge og slappe af og har så ondt i lænden.. Prøver at gå lidt i lejligheden, men får det endnu mere ubehageligt.. 

Har gået en lille tur i dag sammen med manden, men synes bare intet hjælper til at få min energi tilbage Har kvalme og får det såå varmt og det er jo i forvejen blevet virkelig varmt udenfor..

Det er virkelig ved at være hårdt at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Mor til Mike

Maro00 skriver:

Jah som overskriften siger?

Jeg er idag 33+6 og har det virkelig ubehageligt 

Er så træt orker næsten ingenting og kan heller ikk ligge og slappe af og har så ondt i lænden.. Prøver at gå lidt i lejligheden, men får det endnu mere ubehageligt.. 

Har gået en lille tur i dag sammen med manden, men synes bare intet hjælper til at få min energi tilbage Har kvalme og får det såå varmt og det er jo i forvejen blevet virkelig varmt udenfor..

Det er virkelig ved at være hårdt at være gravid

Tror desværre det er meget normalt..

Efter uge 30 var jeg SÅ smadret, jeg sov næsten hele tiden, magtede intet.. Jeg magtede ikke engang at gå rundt fordi jeg gik som en rap-and.. Og jeg kunne hverken ligge på siden eller ryggen eller maven fordi det var så ubehageligt..

Og varmen er forfærdeligt, især når man også får dobbelt hedeturen oveni, og er hævet over det hele

Men heldigvis er du snart i mål, krydser fingre for at du får det lidt nemmere 

Anmeld

28. juli 2012

132319

Begge gange super fint, dog lå jeg indlagt med sivende vandafgang første gang og blev sat i gang dagen efter.

Jeg har aldrig haft fysiske gener i nogle af mine graviditeter, heller ikke anden gang hvor vi havde en varm sommer

Anmeld

28. juli 2012

AMM00

Ja det er virkelig øv med så meget varme og få hedeture oveni

Heldigt ikke at ha oplevet de gener gravidtiteten- men tak for jeres svar

Anmeld

29. juli 2012

Tulle28

Egentlig meget fint! Man bliver jo lidt hurtigere træt og maven fylder, men ellers helt OK. Er 36+0 i morgen og håber at blive ved med at have det godt resten af graviditeten - når man har en datter på 2,5 i forvejen, er der ikke tid til at smide stængerne op når man har lyst eller brug for det.

Anmeld

29. juli 2012

NNL

Jeg sov rigtig dårligt om natten, så jeg var konstant træt. Jeg havde en del vand i kroppen, så mine fødder og hænder hævede og blev ømme, og så havde jeg ondt i ryggen og ribbenene. Og jeg havde det varmt, trods det var i marts måned (fødte i uge 38+3 d. 27 april).

Men pludselig er maven væk, og selvom det er fantastisk at få sin guldklump ud og at få sin krop for sig selv igen, bliver man efterfølgende helt nostalgisk når man ser en gravid mave, så husk at nyde den trods alt

Anmeld

29. juli 2012

Millermor

Jeg syntes også jeg kan huske at jeg havde nogen uger omkring der hvor jeg var fuldstændig smadret.. Var sengeliggende noget tid og så kom energien lidt tilbage (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.