7160 Tordenvejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

MortilElias2010

ØV fik et CHOK! Det ligger lige over os! 

Og hader det om natten når jeg ikke har tænkt mig at kigge på det, men er dødtræt og vil sove - men for sent... Nu bliver jeg nødt til at kigge på det for sover ikke før det er slut og skønnike ved jeg ikke endnu hvordan reagerer nu han har åbent vindue 

Hvad laver I under tordenvejr? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Silas&Mille

hvis det er om natten så sover jeg

Ellers lader jeg bare som ingenting, jeg syne det er fascinerende, men kigger som sådan ikke på det

i dag sidder vi og ser OL åbning

Anmeld

27. juli 2012

grinny

Kan også høre lidt buldren i baggrunden, dog meget meget svagt og nu bliver jeg nervøs for at der kommer et lyn igennem vinduet (den tråd der var for nogle dage siden)

Gælder det kun hvis vinduet er åben? Og skal det være lige over en for at det kan ske?

Ej jeg er helt nervøs 

Anmeld

27. juli 2012

4kløver

Odense v kan kun se blink og håber på et godt et.

Anmeld

28. juli 2012

helle85

MortilElias2010 skriver:

Og hader det om natten når jeg ikke har tænkt mig at kigge på det, men er dødtræt og vil sove - men for sent... Nu bliver jeg nødt til at kigge på det for sover ikke før det er slut og skønnike ved jeg ikke endnu hvordan reagerer nu han har åbent vindue 

jeg var også på vej iseng da jeg kunne hører det i det fjerne, og det kommer tætter ogtætter så bliver vist værer

jeg kan heller ikke sove nå det tordner så der gå vist nogen timer før jeg kan komme i seng

bor på lolland

Anmeld

28. juli 2012

grinny

helle85 skriver:

jeg var også på vej iseng da jeg kunne hører det i det fjerne, og det kommer tætter ogtætter så bliver vist værer

jeg kan heller ikke sove nå det tordner så der gå vist nogen timer før jeg kan komme i seng

bor på lolland

Bor også på Lolland, men synes det er drevet lidt væk igen, eller er det bare mig?

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

MortilElias2010 skriver:

Uuuuuh behold i det bare derovre - det er ikke nået til Vestsjælland endnu (og det må godt holde sig væk )

Jeg håber det kommer i løbet af natten, hvor jeg sover, for så registrerer jeg det ikke - jeg hader tordenvejr 

Om natten plejer jeg gerne at sove fra det, medmindre det er nogle ordentlige knald der kommer - så putter jeg mig ind til kæresten og gemmer mig under dynen  Om dagen vil jeg helst være indendøre når det tordner, for jeg er så ræd for det.... 

Anmeld

28. juli 2012

Kay

hvis jeg er vågen kigger jeg på det... elsker nemlig tordenvejr... hvis jeg sover er det sjældent jeg vågner af det... men det gjorde jeg i dag... har været oppe ½ times tid nu og hygget med tordenvejr imens kæresten og hunden sover... jeg kunne ik sove mere... har en underlig uro i kroppen...

Anmeld

28. juli 2012

2721

Kay skriver:

hvis jeg er vågen kigger jeg på det... elsker nemlig tordenvejr... hvis jeg sover er det sjældent jeg vågner af det... men det gjorde jeg i dag... har været oppe ½ times tid nu og hygget med tordenvejr imens kæresten og hunden sover... jeg kunne ik sove mere... har en underlig uro i kroppen...

Så føder du nok snart. Min fødsel startede sådan

Anmeld

28. juli 2012

helle85

grinny skriver:

Bor også på Lolland, men synes det er drevet lidt væk igen, eller er det bare mig?

ja det var remlig hurtigt på vej væk igen men dog ikke så hurtig syntes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.