Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: kan godt huske følelsen... da jeg gik og ventede på at skrive det på face var der 3 gamle klasse kammerater fra 3 forskellige dele af min uddannelse der skrev der inde de var gravide... nøj det gjorde ventetiden lang... nu er der 3 gamle klassekammerater der alle har født og lagt fine billeder på facebook.... og nøj vente tiden er lang når man ik ved hvornår det er ens tur...
kan godt huske følelsen... da jeg gik og ventede på at skrive det på face var der 3 gamle klasse kammerater fra 3 forskellige dele af min uddannelse der skrev der inde de var gravide... nøj det gjorde ventetiden lang...
nu er der 3 gamle klassekammerater der alle har født og lagt fine billeder på facebook.... og nøj vente tiden er lang når man ik ved hvornår det er ens tur...
Hehe ja sådan bliver det nok Men dagene går jo, så en dag bliver det os Til den tid er der nok andre, som bliver misundelige på os
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: AT JEG ER GRAVID! Har lyst til at fortælle det til alle! Men det er meget tidligt endnu og vi er enige om at vente til efter NF. Men når folk skriver på facebook at de er gravide, har jeg lyst til at fortælle at jeg altså også er! Det må vente, skulle bare lige dele det med jer Go' sommer til jer alle
AT JEG ER GRAVID!
Har lyst til at fortælle det til alle! Men det er meget tidligt endnu og vi er enige om at vente til efter NF.
Men når folk skriver på facebook at de er gravide, har jeg lyst til at fortælle at jeg altså også er!
Det må vente, skulle bare lige dele det med jer
Go' sommer til jer alle
Tillykke!!!!!
Bella89 skriver: kæmpe tillykke her fra
kæmpe tillykke her fra
Tusind tak!
MorDk skriver: Tillykke!!!!!
Mange tak! Det er bare helt vildt fantastisk!
Anonym skriver: Hehe ja sådan bliver det nok Men dagene går jo, så en dag bliver det os Til den tid er der nok andre, som bliver misundelige på os
jeps med garanti
Uuuh jeg kender den følelse! Jeg har også bare lyst til at fortælle alle at vi venter os, meeen det er nok bedst at vente lidt endnu
Så jeg synes bare at tiden snegler sig afsted
Stort tillykke med graviditeten
Manaia skriver: Uuuh jeg kender den følelse! Jeg har også bare lyst til at fortælle alle at vi venter os, meeen det er nok bedst at vente lidt endnu Så jeg synes bare at tiden snegler sig afsted Stort tillykke med graviditeten
Ja dagene går sååå langsomt! Men før vi ser os om, går vi nok rundt med en stor mave
Mange tak og i lige måde
Kan se du er en anelse længere henne end mig. Men vi glæder os vist begge til marts
Har det på samme måde..
Er 8+3 og syns også det er for tidligt. Men hold k*ft hvor er det svlrt at holde det 'hemmeligt'!
TILLYKKE
Ja kender det godt..
Men Mange gange tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128