Gave idéer til en 18 årig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

MorAnna.

Vores søn fylder 18 år den 10. August, og vi aner simpelthen ikke hvad vi skal give ham. Han ønsker sig intet. Når vi spørger ham, siger han bare;"hvis bare jeg får kage, så er jeg glad" SUK.. Han ønsker sig aldrig noget som helst..

Nogen der har en super god idé til, hvad vi kan give ham? Andet end bare penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

AMM00

Nu kan jeg ikke rigtg komme med ideer- men synes det er bedst med at give penge For det er jo synd hvis i skal købe noget som han ikke får brug for..

Anmeld

27. juli 2012

Stumpen

http://www.ismykker.dk/soldier-to-soldier.aspx

Jeg kender flere unge fyre som går med sådan et.. 

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

Maro00 skriver:

Nu kan jeg ikke rigtg komme med ideer- men synes det er bedst med at give penge For det er jo synd hvis i skal købe noget som han ikke får brug for..

Ja, det kan også være, at det ender sådan

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

Stumpen skriver:

http://www.ismykker.dk/soldier-to-soldier.aspx

Jeg kender flere unge fyre som går med sådan et.. 

Det kunne være en idé, tror bare aldrig han ville få det brugt.. Men tak for hjælpen

Anmeld

27. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
MorAnna. skriver:

Vores søn fylder 18 år den 10. August, og vi aner simpelthen ikke hvad vi skal give ham. Han ønsker sig intet. Når vi spørger ham, siger han bare;"hvis bare jeg får kage, så er jeg glad" SUK.. Han ønsker sig aldrig noget som helst..

Nogen der har en super god idé til, hvad vi kan give ham? Andet end bare penge

Lav en kurv med noget alkohol til en bytur, og så med noget chips og cola - en byturs/tømmermændskurv, hvis din søn er til sådan noget

Jeg var i hvert fald blevet lykkelig for sådan en kurv for 6 år siden

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

Det var faktisk en god idé! Tror da han tager i byen på sin fødselsdag, jeg skal i hvert fald nok passe hans søn. Han er ligesom os mødre, han får helt dårlig samvittighed, hvis han skal noget uden sin søn

- Tak for hjælpen

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

Olivia's Moar skriver:

Lav en kurv med noget alkohol til en bytur, og så med noget chips og cola - en byturs/tømmermændskurv, hvis din søn er til sådan noget

Jeg var i hvert fald blevet lykkelig for sådan en kurv for 6 år siden

Glemte at citére..

Anmeld

28. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
MorAnna. skriver:

Det var faktisk en god idé! Tror da han tager i byen på sin fødselsdag, jeg skal i hvert fald nok passe hans søn. Han er ligesom os mødre, han får helt dårlig samvittighed, hvis han skal noget uden sin søn

- Tak for hjælpen

Nåå, hvor sødt men håber da, at ham vil more sig, på trods af hans samvittighed - og selvom han er far, håber jeg da han vil fejre aftenen, når han nu har sådan en go' mor, der vil tage over den aften

Anmeld

28. juli 2012

MorAnna.

Olivia's Moar skriver:

Nåå, hvor sødt men håber da, at ham vil more sig, på trods af hans samvittighed - og selvom han er far, håber jeg da han vil fejre aftenen, når han nu har sådan en go' mor, der vil tage over den aften

det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.