start pakker ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Anonym trådstarter

mig og kæresten tænker lidt på baby..
har hørt om en masse startpakker og hvad koster de og hvor kan man få dem og hvad kan man få i de forskellige pakker

tænkte nemlig det vil være smart at spare nogen penge ved de start pakker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Mother-love

Jeg ved ikke hvor meget man kan sparer og det overhovedet kan betale sig. Vi købte ikke nogen startpakke.
Vi fik barnevogn af svigermor. Trille gigant (4000kr) og fik tremme seng fra ikea af min far.
Og div. Lagner osv videre købte jeg på tilbud. Købte badekar samt autostol og puslebord igennem DBA med nogle ekstra ting til for 1000 kr. Så vi havde en start. Og så har vi så købt ny autostol 9-36 kg da den anden blev for lille. Og da isabella kunne sidde selv købte vi et flexibadekar.
Så vi har nøjes lidt med starten af hendes tid, for så at spare lidt op til nogle ting vi rigtig gerne ville have efter hun blev ældre. De vokser jo stortset ud af alt.

Anmeld

27. juli 2012

AMM00

Startspakker er gratis.. I hvert fald dem fra rema 100, matas, babysam og libero.. Man skal bare tilmelde sig de forskellige sider.. Man får bleer, cremer til den lille vådservietter sutteflaske og sut og noget legetøj.. Det er ikke rigtig noget man kan spare på, men det er nogle spændene ting som man kan bruge i starten.. De bliver self færdig og man skal købe noget nyt  

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg ved ikke hvor meget man kan sparer og det overhovedet kan betale sig. Vi købte ikke nogen startpakke.
Vi fik barnevogn af svigermor. Trille gigant (4000kr) og fik tremme seng fra ikea af min far.
Og div. Lagner osv videre købte jeg på tilbud. Købte badekar samt autostol og puslebord igennem DBA med nogle ekstra ting til for 1000 kr. Så vi havde en start. Og så har vi så købt ny autostol 9-36 kg da den anden blev for lille. Og da isabella kunne sidde selv købte vi et flexibadekar.
Så vi har nøjes lidt med starten af hendes tid, for så at spare lidt op til nogle ting vi rigtig gerne ville have efter hun blev ældre. De vokser jo stortset ud af alt.

har helt sikkert også tænkt på at købe ting på tilbud, dba, dgs osv

men ville da være rart og vide om man sparer lidt men det er vel minimalt kan jeg forstå på det ^^

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Maro00 skriver:

Startspakker er gratis.. I hvert fald dem fra rema 100, matas, babysam og libero.. Man skal bare tilmelde sig de forskellige sider.. Man får bleer, cremer til den lille vådservietter sutteflaske og sut og noget legetøj.. Det er ikke rigtig noget man kan spare på, men det er nogle spændene ting som man kan bruge i starten.. De bliver self færdig og man skal købe noget nyt  

tak ^^
det kan helt sikkert godt bruges lidt er bedre end ingenting ^^

så må jeg jo bare tilmelde os de forskellige ting :b

Anmeld

27. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Maro00 skriver:

Hedder de ikke babypakker?  Jeg tror TS mener startpakker fra f.eks Babysam og Kærebørn.

Anmeld

27. juli 2012

AMM00

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hedder de ikke babypakker?  Jeg tror TS mener startpakker fra f.eks Babysam og Kærebørn.

Har ikke hørt om at der er forskel på om det er babypakker eller startspakker- men ved det ikke..

Anmeld

27. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

har hørt om en masse startpakker og hvad koster de og hvor kan man få dem og hvad kan man få i de forskellige pakker

De fleste større baby-udstyrs forretninger har startpakker. 

Babysam og Ønskebørn har forskellige startpakker i år. Man sparer lidt, og besværet med at skulle finde det hele selv, for det er klaret for en i pakkerne. 

Jeg kan desværre ikke linke direkte til katalogerne, men du kan kopiere understående, og kigge på side 20 i Babysams katalog, og side 76-79 i Ønskebørns katalog 

http://viewer.zmags.com/publication/2e06d028#/2e06d028/1

http://www.onskeborn.dk/katalog

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De fleste større baby-udstyrs forretninger har startpakker. 

Babysam og Ønskebørn har forskellige startpakker i år. Man sparer lidt, og besværet med at skulle finde det hele selv, for det er klaret for en i pakkerne. 

Jeg kan desværre ikke linke direkte til katalogerne, men du kan kopiere understående, og kigge på side 20 i Babysams katalog, og side 76-79 i Ønskebørns katalog 

http://viewer.zmags.com/publication/2e06d028#/2e06d028/1

http://www.onskeborn.dk/katalog

tusind tak

Anmeld

28. juli 2012

LR85

Anonym skriver:

hvilke slags startpakker tænker du på??

altså barnevogns startpakker eller???

for a spare penge ville jeg KLART købe sådanne ting brugt, på den blå avis eller lign

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.