Privatliv + sover i samme værelse med børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
20 svar
7 synes godt om
27. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvad gør i når jeres børn sover i samme værelse som jer? Vi har ikke råd til noget større lige pt fordi ingen af os har fast indkomst  

Vi plejer at gøre det meget forsigtigt, men det tynger lidt på privatlivet ikke at kunne gøre voksenting i sengen  jeg synes ikke det er særlig behageligt at gøre det på eks. sofaen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvad gør i når jeres børn sover i samme værelse som jer? Vi har ikke råd til noget større lige pt fordi ingen af os har fast indkomst  

Vi plejer at gøre det meget forsigtigt, men det tynger lidt på privatlivet ikke at kunne gøre voksenting i sengen  jeg synes ikke det er særlig behageligt at gøre det på eks. sofaen 

Her må det blive sofaen - vi bor i en 2. vær. lejlighed, hvor Isabella sover i sin tremmeseng sammen med os i soveværelset. 

Lige pt. er vi bosiddende i stuen pga. renovering af lejligheden, så vi er gået i cølibat 

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Her må det blive sofaen - vi bor i en 2. vær. lejlighed, hvor Isabella sover i sin tremmeseng sammen med os i soveværelset. 

Lige pt. er vi bosiddende i stuen pga. renovering af lejligheden, så vi er gået i cølibat 

Det er bare hårdt når man har en lille sofa og noget på sidebenene, føler mig ikke ret sexet mere kluntet og kejtet.

Gør i det kun på sofaen så?

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Det er bare hårdt når man har en lille sofa og noget på sidebenene, føler mig ikke ret sexet mere kluntet og kejtet.

Gør i det kun på sofaen så?

Ja, jeg bryder mig nu heller ikke om sofaen 

Nej, sengen bliver også taget i brug - når hun er faldet i søvn, men det er ikke ret tit. 

Anmeld

27. juli 2012

LouiseRH

Venter til baby sover og lader være med at larme Ellers er der sofaen og bruseren :b

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

LouiseRH skriver:

Venter til baby sover og lader være med at larme Ellers er der sofaen og bruseren :b

Ja, bruseren glemte jeg jo at skrive 

Anmeld

7. august 2012

Maja88

sofa... spisebord.. gulv.. toilet

Anmeld

7. august 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg går selv og tænker på det samme! Er pt gravid, men tanken om at bebs skal lægge ved siden af, er sådan en big turn off! Og vores sofa klister.. 

Heeh køkkenbordet, baaare min mand var så spontan 

Anmeld

7. august 2012

katrine26

Ja her bliver det også bare nå den lille over også lader vi bare vær med at larme for meget.

Katrine26

Anmeld

7. august 2012

Nemesis

her har vi vænnet barnet til de lyde fra hun var helt lille. I dag er hun 2½ og sover stadig i soveværelset og selvom vi larmer ret meget så vågner hun ikke.

:-) sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.