Update på svimmelhed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

MorDk

Jeg har været ved lægen idag og hun målte mit BT alt ok der...
Men hun er næsten sikker på jeg har en virus på balancenerven.... øvøv Har det rigtig skidt! Føler mig helt fuld! har hørt at sådan noget kan tage tid... Andre der har prøvet det?

Puha... og så her i varmen og jeg er bare mega gravid!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Kay

øv øv... men syntes godt nok det er tit læger er begynt at bruge den diagnose...

men det er nok fordi det er en af dem man ikke kan teste sig frem til, og ikke kan behandle... så det er en nem en at give...

kender flere der har haft det og det skulle bestemt ikm være sjovt...

Anmeld

28. juli 2012

Muffinmus

Havde samme virus med min datter, gik ind i døre osv fordi jeg ikke kunne holde balancen...pinligt når man gør det ved vagtlægen og alle de andre kigger på hende den gravide der bare fjoller totalt rundt og går ind i ting...og brækker sig på deres parkeringsplads

Der gik en uges tid før mit var væk dengang. Fik af vide af min læge at alt efter hvor langt man er, måtte man godt bruge søsygepiller i mod det, så snak evt med din læge om det.

Anmeld

28. juli 2012

Merii

Håber du snart får det bedre, jeg har selv haft det og det har varet ca. 2 uger, kan godt føl dig i at det er ret ubehageligt, men det skal nok gå

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

JEg havde det for ca. 4 år siden, og det varede ca. 1 måned.
Ikke særlig rart mens det stod på, men kan godt grine af mine dingleture bagefter. Dørkarmene herhjemme blev grundigt testet om de sad fast, og det gjorde de

Anmeld

28. juli 2012

MorDk

Takker ... jeg håber snart det går væk ihvertfald!!!!

Anmeld

28. juli 2012

MorAnna.

Går det samme igennem ligenu, er dog ikke gravid. Det har stået på en månede nu.. Det er godt nok ubehageligt, men det er heldigvis ikke så slemt mere

Håber du får det bedre meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.