Måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

baby2010

Hej piger,

jeg har lige brug for at komme af med noget luft... Nu har jeg de sidste 2 dage haft ubeskriveligt spændte og ømme bryster og brystvorter og tiltagende spændinger i maven. Jeg havde forventet mens. i går... Kunne ikke lade være med at teste i eftermiddags -negativ

Hvor længe skal jeg gå og have det så skidt?!?!? Hvad nu hvis min mens. først kommer om lang tid?

Kan jeg ikke bare få mens. eller en pos. gtest, bare et svar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Nanna1985

Det er rigtig TRÆLS at gå og vente på det ene eller andet.. Det bedste råd jeg kan give dig er at du skal prøve og lade være med at tænke over.. For det lan virkelig påvirke din krop.. Jeg vil os trøste med at sige at nogen skal gå længere tid over, før de kan teste positiv Vent 3-4 dage og prøv igen.. Jeg har først kunne teste positiv, når jeg har været mellem 5-7 uger henne

Pøj Pøj med det

Anmeld

10. maj 2009

baby2010

Tusind tak for svaret, det trøstede lidt. Jeg har virkelig haft meget ballade med min krop siden jeg stoppede på pillerne, og det er umattende!

Jeg vil gerne tænke på noget andet, men når min bryster er så ømme og spændte og underlivet/maven føles oppustet og øm, så er det som om kroppen konstant minder mig om, at der er "noget" i gære...

Pyh, håber altså snart det er overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.