hjælp er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

silden85

hej alle her inde

jeg teste sidste fredag, fordi jeg skulle i byen om aften og den var negativ, men her i onsdags fik jeg bare lige pludselig ondt i mit underliv ( fra underlivet til navlen), ikke slemt men kunne godt mærke det, og det er så kommet og gået i løbe af ugen, men kan det være fordi det er min første mdr efter p-pille stop ? stoppede på p-piller d 7 april, og jeg skulle gerne have min mens imorgen. og mine bryster har været en lille smule ømme efter i onsdags men ikke meget..

kan det være fordi jeg er stoppet på p-piller eller er jeg måske gravid? eller kan det være mens smerter? håber at i vil hjælpe mig er lidt forvirret

hilsen silden85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Mathilde

Det er svært at sige om det er det ene eller det andet.... Da jeg stoppede med prævention kunne jeg mærke alting meget tydligere og fik også ømme bryster den første måned, men måneden efter havde jeg det ligesådan og det var så pga. graviditet så det kan være begge dele...

Der er ikke andet for end at se tiden an.
Held og lykke

Knus Mathilde 30+4

Anmeld

10. maj 2009

silden85

Mathilde skriver:

Det er svært at sige om det er det ene eller det andet.... Da jeg stoppede med prævention kunne jeg mærke alting meget tydligere og fik også ømme bryster den første måned, men måneden efter havde jeg det ligesådan og det var så pga. graviditet så det kan være begge dele...

Held og lykke

Knus Mathilde 30+4

oki det gik da hurtigt glæder du dig til at du skal føde? jeg testede negativt her i morges, så jeg må prøve igen jeg har lige bestilt æl-teste idag så må man håbe at de hjælper

Anmeld

10. maj 2009

Mathilde

silden85 skriver:

oki det gik da hurtigt glæder du dig til at du skal føde? jeg testede negativt her i morges, så jeg må prøve igen jeg har lige bestilt æl-teste idag så må man håbe at de hjælper

Ja det gik stærkt! Jeg tog også ÆL-tests den måned jeg blev gravid -det gav bonus

Puh jeg ved ikke om jeg ligefrem glæder mig til at føde, men jeg er da spændt på det og jeg glæder mig til at få lillepigen ud i mine arme og slippe af med maven

Anmeld

10. maj 2009

silden85

Mathilde skriver:

Ja det gik stærkt! Jeg tog også ÆL-tests den måned jeg blev gravid -det gav bonus

Puh jeg ved ikke om jeg ligefrem glæder mig til at føde, men jeg er da spændt på det og jeg glæder mig til at få lillepigen ud i mine arme og slippe af med maven

kan jeg godt forstå hvornår er du sat til?

Anmeld

11. maj 2009

Mathilde

silden85 skriver:

kan jeg godt forstå hvornår er du sat til?

Jeg har termin d. 15. juli, så det nærmer sig... tiden går hurtigt her til sidst synes jeg

Anmeld

11. maj 2009

missKat

Mathilde skriver:

Held og lykke

Knus Mathilde 30+4

lige nøjagtig sådan havde jeg det også!!
troede jeg var gravid de første 2 måneder efter pille stop- haha.. indtil jeg opdagede at jeg bare kunne mærke jeg var kvinde og havde ÆL osv.

skræmmende at jeg ikke kende den følelse!!
tror jeg finder en anden løsning end p-piller, når vi har fået børn!

held og lykke til jer andre der også prøver som os.

Anmeld

11. maj 2009

silden85

min mens er ikke kommet endnu... er det normalt at den vil gå over tid?

Anmeld

11. maj 2009

Miss BananaHammock

Den gang jeg stoppede med p-pillerne, gik jeg 3 uger "over tid" første gang. Har hørt at de skulle være ganske normalt!

knus

Anmeld

11. maj 2009

silden85

Nena skriver:

Den gang jeg stoppede med p-pillerne, gik jeg 3 uger "over tid" første gang. Har hørt at de skulle være ganske normalt!

knus

okay mange tak for man kan godt blive lidt nervøs, når men ikke får sin mens. og at man ikke er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.