Lige et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige været til otte ugers undersøgelse hos lægen. Og hun nævner at jeg har fået en hudfold i mit underliv i forbindelse med at jeg blev syet efter fødslen. Det gjorde ondt da hun foretog undersøgelse. Så hun stoppede efter kort tid. Så skal derind igen om tre måneder. Hvor det forhåbentlig ikke gør så ondt. 

Men mit spørgsmål er så om jer som også har oplevet at få en hudfold i underlivet efter fødsel. Hvordan har det været når i har skulle have sex? Og har i nogen gener af hudfolden?

Mit ander spørgsmål er om man godt må bruge tampon nu ved menstruation? For det glemte jeg at spørge lægen om. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen

Anmeld

27. juli 2012

Kofoed.

Kommer an på hvor du mener, min skamlæbe har fået en flap, den blev revet over på tværs, det gjorde ondt de første tre måneder efter.

Anmeld

27. juli 2012

twinny

Jeg har ikke fået en hudfold. Men kan svare på, ja du må gerne bruge tampon.

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Kommer an på hvor du mener, min skamlæbe har fået en flap, den blev revet over på tværs, det gjorde ondt de første tre måneder efter.

Hun saGde ikke hvor henne den sad men blev syet fire steder. To af dem i skamlæber. Men det gjorde bare rigtig ondt da hun under søgte mIg

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jeg har ikke fået en hudfold. Men kan svare på, ja du må gerne bruge tampon.

Det lyder godt. For det var dælme træls ved første menstruation at man kun måtte bruge bind. 

Anmeld

27. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Hun saGde ikke hvor henne den sad men blev syet fire steder. To af dem i skamlæber. Men det gjorde bare rigtig ondt da hun under søgte mIg

Men det gjorde godt nok ondt når hun tjekkede den, men også når jeg tissende i en periode, den helede jo forkert og av,

Men hvis det er der, så kan du mærke det selv, hvis du samlinger dem fx, ellers så kan manden se det, hvis han er frisk. Det bør ikke påvirke tampon, men hvis det er inde i skeden, så ved jeg faktisk ikke om det betyder noget. Hmm.

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Men det gjorde godt nok ondt når hun tjekkede den, men også når jeg tissende i en periode, den helede jo forkert og av,

Men hvis det er der, så kan du mærke det selv, hvis du samlinger dem fx, ellers så kan manden se det, hvis han er frisk. Det bør ikke påvirke tampon, men hvis det er inde i skeden, så ved jeg faktisk ikke om det betyder noget. Hmm.

Jeg har slet ikke mod på at mærke på jeg indrømme. Og kæresten skal slet ikke kigge. Er meget blufærdig.  Men tror ikke det sidderlangt inde for hun fik ikke stukket instrumentet langt ind. Og jeg mærkede ikke noget da hun stak to fingre op og skulle mærke min livmoder. Så tænker det sidder enten ved skamlæber eller omkring urin rør. Blev også syet helt oppe men der synes jeg ikke det gjorde ondt. 

Synes dog da jeg vaskede mig i morges dernede at jeg ramte lidt der var ømt. 

Anmeld

27. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke mod på at mærke på jeg indrømme. Og kæresten skal slet ikke kigge. Er meget blufærdig.  Men tror ikke det sidderlangt inde for hun fik ikke stukket instrumentet langt ind. Og jeg mærkede ikke noget da hun stak to fingre op og skulle mærke min livmoder. Så tænker det sidder enten ved skamlæber eller omkring urin rør. Blev også syet helt oppe men der synes jeg ikke det gjorde ondt. 

Synes dog da jeg vaskede mig i morges dernede at jeg ramte lidt der var ømt. 

Så er det nok skamlæben.

Det er ikke alle der har det godt med at pille dernede, så det er jo helt fint, men det er den nemmeste måde at tjekke, hehe. Håber ikke du skulle syes om, det gør helt sikkert ondt, jeg har valgt ikke at blive det, så længe, det ikke er smertefuldt længere, men ja, det er jo forskelligt hvordan man har det med ens nedredele

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Så er det nok skamlæben.

Det er ikke alle der har det godt med at pille dernede, så det er jo helt fint, men det er den nemmeste måde at tjekke, hehe. Håber ikke du skulle syes om, det gør helt sikkert ondt, jeg har valgt ikke at blive det, så længe, det ikke er smertefuldt længere, men ja, det er jo forskelligt hvordan man har det med ens nedredele

Nu blev jeg ikke bedøvet da jeg blev syet efter fødslen. Men hvis det ikke er til gene under sex osv så vil jeg heller ikke syes om. Det skal jeg ikke nyde noget af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.