Ægteskabserklæring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

>>Carina<<

Hvor længe gik der fra I afleverede ægteskabserklæring på kommunen og til I modtog prøvelsesattesten? Syns vi har ventet længe men kommunen ka ik sige hvor længe der går. Siger dog at vi når at få den inden vi ska gi den til præsten d.6. Hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

HeidiØ

Carina1984 skriver:

Hvor længe gik der fra I afleverede ægteskabserklæring på kommunen og til I modtog prøvelsesattesten? Syns vi har ventet længe men kommunen ka ik sige hvor længe der går. Siger dog at vi når at få den inden vi ska gi den til præsten d.6. Hmm

Her gik der ikke engang en uge :/ Sikken en forskel!

Anmeld

27. juli 2012

FruK

Der gik laaaaang tid. Jeg ringede to gange og rykkede før vi fik den - og havde noteret, hvilken dato jeg sendte den og hvilken dag jeg havde ringet første gang. Da jeg ringede anden gang og nævnte datoerne, fik de sendt den afsted. Det var vist 4 uger efter. 

Anmeld

27. juli 2012

>>Carina<<

FruK skriver:

Der gik laaaaang tid. Jeg ringede to gange og rykkede før vi fik den - og havde noteret, hvilken dato jeg sendte den og hvilken dag jeg havde ringet første gang. Da jeg ringede anden gang og nævnte datoerne, fik de sendt den afsted. Det var vist 4 uger efter. 

Wooow så må vi hellere ringe en gang til. For dårligt

Anmeld

27. juli 2012

>>Carina<<

HeidiØ skriver:

Her gik der ikke engang en uge :/ Sikken en forskel!

Ja det var sørme hurtigt så

Anmeld

27. juli 2012

piap

Carina1984 skriver:

I får jeres ægteskabserklæring ca en månede-14 dage før i skal giftes vi ringede nemlig til kommunen og fik at vide at de ikke sendte den ud ca 1 mrd- 14 dage før man skal giftes..

præsten beroligede os dog endnu mere og sagde at vi snok skulle blive gift uanset om den først kom på dagen vi skulle giftes

Anmeld

27. juli 2012

2babygirls

Carina1984 skriver:

Det kommer an på hvor du er fra.
Jeg er sønderjyde, så vores skulle sendes ind 6 uger før, mener jeg.

Anmeld

27. juli 2012

>>Carina<<

piap skriver:

I får jeres ægteskabserklæring ca en månede-14 dage før i skal giftes vi ringede nemlig til kommunen og fik at vide at de ikke sendte den ud ca 1 mrd- 14 dage før man skal giftes..

præsten beroligede os dog endnu mere og sagde at vi snok skulle blive gift uanset om den først kom på dagen vi skulle giftes

Så håber jeg det blir sådan her. Vi ska giftes d.18/8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.