mele skriver:
Jeg har et play tray bord til min tripp trapp (brugt til to børn)
aldrig har jeg været så glad for det, både når der væltes et glas med mælk, den lille får laange are og vil røre alt på bordet herunder varme gryder. Selv når der skal tegnes er det fantastisk.
Har hørt at stolen kan vælte med bordet, så jeg forsøgte at lægge min vægt (70 kg) kun på bordet, hvilket resulterede i at stolen overhovedet ikke vippede så meget som 1 mm, tilgengæld lavede det to "store hakkerr" i hver side af stolen, hvor borden sidder fast, dette pga min (tunge) vægt
kan kun anbefale bordet til tripp trapp stolen
Kan også varmt anbefale bordet til stolen - jeg vandt det i en konkurrence og aldrig har jeg været så glad for en præmie
Det eneste der stod var, at vi ville miste garantien på stolen.
Som du skriver, så er det perfekt når de små vælter et glas, eller vil røre ved gryderne.
Nu har vi det ikke på stolen så tit mere, fordi Isabella selv kravler op og ned af stolen - og så er bordet i vejen 
Jeg var faktisk mere tryg ved at have bordet på stolen da hun var mindre - netop fordi hun fandt ud af, at man kunne skubbe fra ved bordet med sine tæer, og det kunne hun ikke med bordet på 
Vi har babysættet, hvor der er nogle kiler med, som man kan sænde fast på benene på stolen, så ikke den er i risiko for at vælte 
Anmeld