advarsel bord til tripp trapp stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.043 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

jeg var idag nede i en butik for at spørge efter et bord til tripp trapp stolen, hvor jeg for at vide at hvis jeg benytter mig af dette vil jeg miste garantien på stolen og at stokke er ved at køre en retsag omkring det.

det kom bag på mig, så jeg ville lige fortælle det videre til dem som ikke vidste det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

anynom

Det rygte har eksisteret i mange år, så det er vist en and - det viser en hurtig søgning på google i hvert fald. De har vist bildt dig noget ind

Anmeld

27. juli 2012

mele

Jeg har et play tray bord til min tripp trapp (brugt til to børn)

aldrig har jeg været så glad for det, både når der væltes et glas med mælk, den lille får laange are og vil røre alt på bordet herunder varme gryder. Selv når der skal tegnes er det fantastisk.

Har hørt at stolen kan vælte med bordet, så jeg forsøgte at lægge min vægt (70 kg) kun på bordet, hvilket resulterede i at stolen overhovedet ikke vippede så meget som 1 mm, tilgengæld lavede det to "store hakkerr" i hver side af stolen, hvor borden sidder fast, dette pga min (tunge) vægt

kan kun anbefale bordet til tripp trapp stolen 

Anmeld

27. juli 2012

Frøken J.

JulieWH skriver:

Det rygte har eksisteret i mange år, så det er vist en and - det viser en hurtig søgning på google i hvert fald. De har vist bildt dig noget ind

Nej, den er god nok Jeg fik det samme at vide fra Ønskebørn, som netop havde haft talt med TripTrapp, fordi de overvejede at føre bordene, men blev frarådet det af TripTrapp grundet det med garantien

Anmeld

27. juli 2012

anynom

Frøken J. skriver:

Nej, den er god nok Jeg fik det samme at vide fra Ønskebørn, som netop havde haft talt med TripTrapp, fordi de overvejede at føre bordene, men blev frarådet det af TripTrapp grundet det med garantien

Jeg havde slet ikke læst det med garantien, kun retssagen

Anywho, vi har bordet og hold fast hvor er det bare godt! Så skide være med garantien, de to år er jo hurtigt gået (vi fik vores i julegave )

Anmeld

27. juli 2012

Frøken J.

JulieWH skriver:

Jeg havde slet ikke læst det med garantien, kun retssagen

Anywho, vi har bordet og hold fast hvor er det bare godt! Så skide være med garantien, de to år er jo hurtigt gået (vi fik vores i julegave )

Vi overvejede det også, og vi har arvet en gammel stol, så garantien betyder ikke noget for os, men hun fortalte også der var en vælterisiko, som TT også advarede imod, og fordi Rose er så pisse urolig (suk) når hun sidder i stolen, turde vi ikke Hehe !

Anmeld

27. juli 2012

anynom

Frøken J. skriver:

Vi overvejede det også, og vi har arvet en gammel stol, så garantien betyder ikke noget for os, men hun fortalte også der var en vælterisiko, som TT også advarede imod, og fordi Rose er så pisse urolig (suk) når hun sidder i stolen, turde vi ikke Hehe !

Dét er tilgengæld en and Stolen vælter ingen vejne, vi har begge prøvet at lægge vægt på bordpladen uden at der skete noget. Læste derimod at hvis man ikke har en plade og barnet så sidder helt inde ved et almindeligt bord, så har de nemmere ved at vælte bagover fordi de kan stemme fra med fødderne mod bordet.

Anmeld

27. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

JulieWH skriver:

Dét er tilgengæld en and Stolen vælter ingen vejne, vi har begge prøvet at lægge vægt på bordpladen uden at der skete noget. Læste derimod at hvis man ikke har en plade og barnet så sidder helt inde ved et almindeligt bord, så har de nemmere ved at vælte bagover fordi de kan stemme fra med fødderne mod bordet.

jeg ville netop have købt bordet pga jeg er bange for min datter vil sparke fra på spisebordet. men hun sagde netop også det med vælterisikoen hvis man havde bordet på tripp trapp stolen.

ang garantien så er det nok begrænset hvor meget stolen kan gå i stykker som garantien dækker. men jeg var ikke glad for at høre det med vælterisikoen, så det må genovervejes.

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

mele skriver:

Jeg har et play tray bord til min tripp trapp (brugt til to børn)

aldrig har jeg været så glad for det, både når der væltes et glas med mælk, den lille får laange are og vil røre alt på bordet herunder varme gryder. Selv når der skal tegnes er det fantastisk.

Har hørt at stolen kan vælte med bordet, så jeg forsøgte at lægge min vægt (70 kg) kun på bordet, hvilket resulterede i at stolen overhovedet ikke vippede så meget som 1 mm, tilgengæld lavede det to "store hakkerr" i hver side af stolen, hvor borden sidder fast, dette pga min (tunge) vægt

kan kun anbefale bordet til tripp trapp stolen 

Kan også varmt anbefale bordet til stolen - jeg vandt det i en konkurrence og aldrig har jeg været så glad for en præmie  Det eneste der stod var, at vi ville miste garantien på stolen. 

Som du skriver, så er det perfekt når de små vælter et glas, eller vil røre ved gryderne. 

Nu har vi det ikke på stolen så tit mere, fordi Isabella selv kravler op og ned af stolen - og så er bordet i vejen 

Jeg var faktisk mere tryg ved at have bordet på stolen da hun var mindre - netop fordi hun fandt ud af, at man kunne skubbe fra ved bordet med sine tæer, og det kunne hun ikke med bordet på 

Vi har babysættet, hvor der er nogle kiler med, som man kan sænde fast på benene på stolen, så ikke den er i risiko for at vælte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.