Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved ikke om det bare er min hjerne der spiller mig et puds fordi jeg gerne snart vil være mor, eller om jeg virkelig har hold i min fornemmelse. Min fornemmelse siger mig at jeg inden for meget kort tid vil blive mor, jeg forventer virkelig at det skal ske inden for de nærmeste uger.. Jeg er så mærkelig sikker på at jeg ikke når til min termin dato.. Er der andre der har oplevet denne fornemmelse? og holdt den stik i jeres tilfælde?
-Emilie der håber på snarlig fødsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har jeg fornemmet siden uge 37:-) Og er 40+3 nu Min bebs vil ikke ud;-)
Millermor skriver: Jeg ved ikke om det bare er min hjerne der spiller mig et puds fordi jeg gerne snart vil være mor, eller om jeg virkelig har hold i min fornemmelse. Min fornemmelse siger mig at jeg inden for meget kort tid vil blive mor, jeg forventer virkelig at det skal ske inden for de nærmeste uger.. Jeg er så mærkelig sikker på at jeg ikke når til min termin dato.. Er der andre der har oplevet denne fornemmelse? og holdt den stik i jeres tilfælde? -Emilie der håber på snarlig fødsel
sådan fik jeg det i uge 37
... men endte alligevel med at gå og vente til jeg var 41+0
Så må det være noget man bilder sig ind.. har bare sådan en stærk føelse for det.. Tror graviditet gør en lidt vanvittig ;p
CAWI skriver: Havde ikke selv nogen fornemmelse for hvornår det ville ske.Men min mor dagde allerede, da hun havde fået at vide jeg var gravid, at jeg ville føde på min morfars fødselsdag. Og det gjorde jeg så
Havde ikke selv nogen fornemmelse for hvornår det ville ske.Men min mor dagde allerede, da hun havde fået at vide jeg var gravid, at jeg ville føde på min morfars fødselsdag. Og det gjorde jeg så
Ej hvor vildt!!!
Jeg har sagt at hvis jeg føder i August så bliver det den 23.08.12 ..... Nu må vi se hihi
MorDk skriver: Ej hvor vildt!!! Jeg har sagt at hvis jeg føder i August så bliver det den 23.08.12 ..... Nu må vi se hihi
babymus77 skriver: Det har jeg fornemmet siden uge 37:-) Og er 40+3 nu Min bebs vil ikke ud;-)
Nu kiggede jeg lige tilbage på tråden her.. og kom til at tænke på om din baby er kommet ud endnu?
Jeg havde på fornemmelsen at jeg fødte før termin og det er den 6. August, og har altid sagt jeg føder sidst i juli, hvilet jeg gjorde den 29 juli
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128