natashalarsen skriver:
Har lige dog aldrig været udsat for noget så grimt som at folk går og laver diverse rygter bag min ryg.
Der åbenbart nogen som ik kan klare andres glæde ?.
igår på fb fik jeg en kommentar fra en person om at personen havde hørt fra nogen a mit barn ville blive fjernet ved fødslen, ja hvis mit barn ville det ville jeg nok ikke glæde mig så meget som jeg gør?:-) Jeg melder så klart at det var da noget være lort at der var spredt rygter om. Så får jeg da også lige den i hovedet at jeg heller ikke var egnet mor fordi jeg ikke havde klarede en baby simolator ordenligt ? . Hvilket jeg havde og har papir på det fra kommunen at jeg gjorde det rigtigt godr med 95% ud af 100% .. Så jeg tænker hvorfor er det folk skal sprede så voldsomme rygter ? Og måtte ikke få navn på person der havde sagt det om mig :-) sjovt det har stået på fb at jeg klarede det hele som jeg skulle og havde selv bedt om dukken det 5mdr siden jeg havde dukken og folk går stadigvæk og snakker om ting de intet aner om:-S
Puha, kan godt forstå dig.
Sådan var det også, da jeg var gravid med Silja. Nogle tidligere arbejdskollegaer fra hjemmeplejen, havde åbenbart også fundet et godt samtale emne: MIG SOM MOR!
Det kom også ud på facebook, at jeg ville blive en dårlig mor osvosvosv, og folk havde simpelthen så ondt i røven, så det var til at brække sig over..
Men jeg trøstede mig med, at mine venner og min familie VIDSTE, at jeg nok skulle klare det - resten var jo bare snak fra uvidende mennesker.
Så det skal du ikke tage så tungt - selvom man vil bevise overfor alle, at man godt kan..
krammer 
Anmeld