Så nåede jeg sku de gyldne 30 uger med vores lille prinsesse.. 
Jeg har desværre haft bækkenløsning siden uge 12, så jeg blev sygemeldt og måtte stoppe på min uddannelse, men jeg kan kun mærke jeg har haft godt af at være stoppet, så er der ikke smerter hver dag, medmindre jeg bevæger mig for meget.. 
Jeg er så glad over at have nåede de 30 uger så hurtigt, jeg syntes tiden er gået så stærkt, heldigvis har vi nåede næsten alt så det er ikke fordi vi skal stresse rundt og købe en masse ind.. På tirsdag skal jeg ud og hente de sidste ting vi mangler og jeg glæder mig sådan til det er overstået..
Men lige nu syntes jeg godt nok tiden går langsomt, der er godt nok "KUN" 10 uger tilbage plus/minus, men alligevel føltes det som en evighed, vil så gerne have min lille prinsesse ud!
Er der nogen der ligger inde med nogen gode råd til hvad jeg kan bruge resten af min tid på..? (Please, ikke sig jeg skal slappe af, så går tiden kun langsommere og har ikke lavet andet de sidste mange måneder..)
Jeg er dog blevet kaldt til samtalt på jobcentret sidst i august, da jeg er sygemeldt og de vil følge op på hvordan det går med mig, snakke om min fremtid osv, til trods for at jeg går på barsel den 6 September.. 
Det var så lige næsten hele min livshistorie i fik der.. Ups!

Lige et glædelses indlæg fra mig!

Til jer alle herinde, og fortsat god weekend!
Anmeld