Vi har en datter på 17 mdr. og er begyndt at snakke om nr. 2. jeg går på pædagoguddannelsen og har lige afsluttet første år.
jeg skal derfor i min 2. praktik til august.
vores/mit dilemma er om jeg skal blive gravid så det passer med slutningen af 4 semester for derfor at kunne starte stille og roligt op allerede august hvor jeg så har barnet med. vi skal lave noget projekt så jeg tænker at det er lidt frit imens projektet står på. men ville det være realistisk at kun holde omkring 2-3 mdr barsel?
min datter er fra marts og august startede jeg uddannelsen og det gik super fint
ellers er der en anden mulighed og det er at vente 1 år men så er jeg højgravid i min sidste praktik og er så bange for at det går ud over de aktiviteter jeg skal lave i mit linjefag. men fordelen er klart at så har jeg kun et halvt år tilbage med 2 små?
er i vildrede og kan slet ikke finde ud af hvad jeg vil og hvad der er bedst er bange for at tage det forkerte valg 
håver på nogle gode råd da dem jeg har snakket med synes at vi skal blive gravide nu her og er sikre på at det nok skal gå... men jeg er i tvivl...
Anmeld