Øøøøv mand! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

DitteFisk

Så sad jeg der med store øjne og hulkede indvendig!

Jeg sad og spiste middag med min svigerfamilie forleden, og så falder samtalen på en familie-tremmeseng, en original JUNO-seng, som min kærestes mor, hendes bror, min kæreste og hans søskende har brugt. OG DE HAR LIGE SOLGT DEN!  xD ! 
Som min svigermor sagde, så var den rigtig velholdt og den stod jo bare og samlede støv på loftet.. så den fik de solgt.

Og så sidder jeg her, nygravid (6+0) og sagde ingenting! Øv, den ville jeg godt have haft fingrene i!

Typisk xD

Nå, ville ikke noget med det .. bare lige hulke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Autostol.dk

Gigl skriver:

Jeg sad og spiste middag med min svigerfamilie forleden, og så falder samtalen på en familie-tremmeseng, en original JUNO-seng, som min kærestes mor, hendes bror, min kæreste og hans søskende har brugt. OG DE HAR LIGE SOLGT DEN!  xD ! 
Som min svigermor sagde, så var den rigtig velholdt og den stod jo bare og samlede støv på loftet.. så den fik de solgt.

Og så sidder jeg her, nygravid (6+0) og sagde ingenting! Øv, den ville jeg godt have haft fingrene i!

Typisk xD

Det samme gjorde mine forældre..

De havde også en til mig og min søster, men da naboen for 4-5 år siden fik tvillinger - ja så fik de den bare kvit og frit.

Så da jeg kom for 3 år siden og sagde, at den seng ville vi gerne bruge til sønnik, kunne mine forældre så fortælle, at den stod ved naboen og de muligvis havde solgt den videre....  Jeg vidste ikke naboen havde fået den, så blev pænt skuffet.... øv bøv...

Anmeld

27. juli 2012

OktoberMor

Gigl skriver:

Typisk xD

Årh hvor træls.. Kan godt forstå du har det sådan lidt... Æv agtigt.. 

Har i ikke fortalt endnu at i venter jer? - For hvis ikke så var det da lige et øv tidspunkt, de valgte at sælge den..

Anmeld

27. juli 2012

DitteFisk

Autostol.dk skriver:

Det samme gjorde mine forældre..

De havde også en til mig og min søster, men da naboen for 4-5 år siden fik tvillinger - ja så fik de den bare kvit og frit.

Så da jeg kom for 3 år siden og sagde, at den seng ville vi gerne bruge til sønnik, kunne mine forældre så fortælle, at den stod ved naboen og de muligvis havde solgt den videre....  Jeg vidste ikke naboen havde fået den, så blev pænt skuffet.... øv bøv...

Ejj hvor surt! Og ærgeligt!

Det er næsten værre når det er noget fra ens egne forældre, man troede der tilkom én mit uheld er bare fra svigerne.. det må jeg jo så bare hulke over x)

Anmeld

27. juli 2012

DitteFisk

OktoberMor skriver:

Årh hvor træls.. Kan godt forstå du har det sådan lidt... Æv agtigt.. 

Har i ikke fortalt endnu at i venter jer? - For hvis ikke så var det da lige et øv tidspunkt, de valgte at sælge den..

Nej, de ved det nemlig ikke endnu, og skal også først have det at vide engang i midten/slutningen af august, når vi er lidt mere sikre.

Men ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.